![]() |
|
|||
|
|||
![]() sinds gisteren brand af en toe ,een fractie van een seconde,het olie lampje van mijn golf mk1.olie is nagekeken en er zit genoeg in.wat zou dit kunnen zijn????
![]()
|
||||
|
||||
![]() - W-contact op dynamo smerig?
- te lage olidruk door versleten pomp? - te laag toerental en daardoor te langszaam draaiende pomp? - versleten lagers? |
|
||||
|
||||
![]() gti? vervang de 2 oliedruk sensoren!
|
|
|||
|
|||
![]() is een 1.1 en heb t als ik zowel op snelweg als op de normale weg.maar niet elke ker.
de lagers hoor ik niet,dus ik denk zelf dat het de oliepomp is,is een moeilijke klus?
If it has tits or wheels, it will give you problems! matig uw kinderen,denk om mijn snelheid Last edited by patrickj : 02-03-2009 at 11:46. |
|
|||
|
|||
![]() net een stuk gereden en niets aan de hand????auto heb btw wel 1,5 week stilgestaan,lijkt me niet de oorzaak,maar wel vaag.waar zit eigenlijk de olie sensor?
![]()
If it has tits or wheels, it will give you problems! matig uw kinderen,denk om mijn snelheid Last edited by patrickj : 02-03-2009 at 18:47. |
|
|||
|
|||
![]() Sensor zit achter op de kop bij de inlaat
Kan ook zijn dat het stekkertje is uitgelummeld is en geen goed contact maakt |
|
|||
|
|||
![]() hmm is dat t stekkertje wat net achter dekleppendeksel zit?net voor de luchtfilter???? sorry ben een noob qua auto's
![]() evt foto??? ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gele en/of blauwe draad
|
|
|||
|
|||
![]() zal morgen even onder de kap gluren,maar zit achter t kleppendeksel tog?
|
|||
|
|||
![]() In de cilinderkop
|
|
|||
|
|||
![]() ja die zit in de cillinderkop,net achter de kleppendeksel,en voor/onder de luchtfilterhuis
![]()