![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dude's,
Ik ben Dirk en ik ben sinds 22-05-'08 in bezit van deze MK1 Zo opgehaald, ![]() Schroefset en imperial ![]()
"88 Caddy 1.6D Last edited by Pinda : 25-02-2010 at 15:32. |
|
||||
|
||||
![]() welkom welkom...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
... Waarom doe je het logo op de kop dan?? Stoer?? enkele wisser?? linker spiegel... ach laat ook maar... dit is zonde |
|
||||
|
||||
![]() ik dacht dat je zei dat de golf hard was?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahahaha ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Was.............. inderdaad hard ![]() ![]() Of hard van plamuur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Is net als de vrouwen tegenwoordig, je weet nooit wat er onder al dat moois zit ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja jammer genoeg ondervonden met carnaval sorry voor offtopic
Quote:
waarom 1 spiegel er af? |
|
||||
|
||||
![]() velgen vind ik erg mooi.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat vind ik tot nu toe ook het mooiste aan de auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() @ Bootje. Ik vind 1 spiegel op de wagen mooier.
"88 Caddy 1.6D Last edited by Pinda : 09-03-2009 at 23:13. |
|
||||
|
||||
![]() dat wordt weer een top auto, succes met je projekt.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
|||
|
|||
![]() okej succes met je project verder. heb je verder nog plannen wat je er aan wil veranderen?
ze hebben ook mooie spoilers voor op uw golf |
|
||||
|
||||
![]() Watsgeburt met je bumper
![]()
|
|||
|
|||
![]() dat hoort zo dat is hip
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey Dirk, ik zie dat de apapters zijn aangekomen.... als ik aan de voorzijde kijk zou ik zeggen dat de adapter precies goed is, wat voor banden wil je mee gaan rijden? achter zit inderdaad nog wel wat ruimte voor een spacertje, dat is ook eigenlijk altijd bij een type 1 Als je dan ook nog on air wilt gaan dan wil je toch ook zover kunnen zakken: ![]() ![]() dan wil je niet dat je spatbordrand op de band komt, op de foto staat de auto overigens wel op de wangen van de band, met een 165 band zou ik wel kunnen rollen/rijden Even de specs: 7J velg met 195/40/16 band ET 43 met de 20mm adapter die jij nu hebt MET uitgerolde wielranden. Huibert
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged ![]() VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Cabrio-Addict : 10-03-2009 at 23:43. |
|
|||
|
|||
![]() stond jou auto ook niet te koop?
|
|
||||
|
||||
![]() Nee dat was een andere die ik had staan.