![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Al sinds ik mijn polo 6n2 heb, heb ik last van gedreun en gerammel in het interieur.. Na diverse websites te hebben bekeken en diverse autogarages waaronder ook de volkswagen dealer.. ben ik toch de conclusie gekomen dat mijn auto ooit eens flinke schade heeft gehad en deze schade is destijds heel erg netjes afgewerkt.. De oorzaak van de rillingen was dat de motor te stevig gespannen staat in de steunen waardoor de hele carosserie meetrilt.. Volgens de volkswagen dealer en mijn reguliere autogarage is het een grote klus om dit opgelost te krijgen omdat het echt precisie werk zou zijn.. Hier hangt dan ook een groot prijskaartje aan.. De rillingen merk ik alleen in neutrale versnellingsstand, maar dit wordt stukken minder als ik gas geef tot de 1100 toeren.. Ik had ooit eens ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om dit neutrale toerental omhoog te krijgen.. Is dit mogelijk? Zo ja, kan dit kwaad? Zijn er nog andere suggesties? Alvast hartelijk bedankt voor de reacties.. Groetjes Polozia |
|
|||
|
|||
![]() Niemand?
|