![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zou mijn woon/werk autotje hier ook even voorstellen
het is een polo van 89 het is een 1300tje carb van een oude man geweest die hem bijna 20 jaar in bezit is geweest auto is altijd goed onderhouden alleen was de buitenkant niet zo mooi meer wat deukjes en de lak was dof zo kocht ik hem ![]() ![]() tja lang standaard kan hij bij mijn niet blijven dus ging ik op zoek naar een een paar leuke wieljes ![]() dit zijn geworden ats classics 7j natuurlijk zijn ze met zwat hart het mooist dus de hartjes heb ik even gespoten ![]() ik vond de buitenkant toch niet zo geweldig dus heb ik besloten om hem te gaan rollen maar eerst even schuren natuurlijk ![]() ![]() en dit is het nieuwe kleurtje geworden ![]() hier zit de polo al weer in elkaar ook had ik alvast de loge in de grill mat gespoten en de achterlichten helemaal rood gekwast ![]() ![]() en natuurlijk heb ik de atsen er onder gezet met een klein verlagingssetje en zijn er nieuwe bandjes om de velgen gekomen ![]() ![]() en v/d week heb ik er nog een paar gele lampe erin gezet ![]() en het total plaatje ![]() Last edited by cartman : 21-05-2009 at 12:59. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk! Als je toch aan het schilderen was had ik de deuken er ook wat uitgehaald. Maar leuk bakkie geworden zo.
|
|
|||
|
|||
![]() ach ja
dat kan altijd nog ik heb nog wel wat verf over ![]() |
|
|||
|
|||
![]() grappige wagentje !
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() op die deuk na.....een strak ding.
|
||||
|
||||
![]() Hee , leuk man .
Welk kleurje heb je hem gegeven mexico beige !!!!!!!
|
|||
|
|||
![]() ja zoiets hij is alleen wat lichter van kleur
|
|
||||
|
||||
![]() Deze heb ik van de week op een ochtend een keer zien rijden reed drachten in zat een mercedes autoambu tussen. Zag er mooi uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() o ja dat kan ik werk in drachten
vandaag ff een sticker geplakt op de achterklep ![]() ik zal in het weekend de zijkant aan pakken |
|
||||
|
||||
![]() Zag je volgens mij laatst ook rijden in drachten. Ziet er inderdaad leuk uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Grappig ding zo!