![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi allemaal,
ik ben vandaag mijn nieuw project gaan halen voor mijn golf 2. komen volgend jaar pas eronder samen met de nieuwe motor. worden binnen kort wel even ontlakt en dan eens langzaam beginnen met polijsten. hier een paar foto's van mijn golfje: ![]() ![]() met de audi wielen van vains middels al verkocht: ![]() achterbank met hoofdsteunen laten maken: ![]() hier foto's van mijn nieuwe project: ![]() ![]() greets eddy |
|
||||
|
||||
![]() heb deze zien staan op lower level in Tongeren
heb slechts 2 foto's getrokken in totaal ![]() vond ik één van de toppers op de meeting! |
|
||||
|
||||
![]() Super wielen ben nu al benieuwd als allemaal klaar is.Het is toch al een super auto.
|
|
||||
|
||||
![]() super golf zeg... alleen helemaal geen grepen heb ik t niet zo mee. Maar echt heel dik. Nieuwe wielen ook super.. is dat 18"?
Last edited by stn1 : 18-04-2009 at 18:58. |
|
||||
|
||||
![]() Leuke velg, hoe ga je ze monteren?
|
||||
|
||||
![]() Is 17 inch en zitten nu op adapters naar 5x100
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de reactie.
het is 17 inch. en heb mijn golf nu nog op adapters lopen maar wordt omgebouwd naar 5 gats naven. ben zelf ook erg benieuwd hoe het gaat staan liggen in iedergeval dik in de kast. greets eddy |
|
||||
|
||||
![]() vandaag maar eens de velgjes ontlakt.
ging super de maantjes worden weer gespoten de schade een bijwerken en dan polijsten maar. zijn al best goed geworden na het ontlakken. hier een paar foto's: ![]() ![]() ![]() greets eddy. de banden bestellen voor de rm en dan kunnen die inmekaar en dan verder aan deze.
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor... Mooie 2er! Toch vind ik (persoonlijk) 17ers te groot voor een mk2. Zeker wel een mooi wiel!
Groet frank.
|
||||
|
||||
![]() Waarom polijst je de maantjes niet mee? Krijg je nog meer diepte in de velg.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1233476