![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb weer wat ruimte nodig in mn schuur:
2 deuren, inclusief ramen. 1 deur heeft een plekje (linksonder) de rest is vies. Beide deuren voor 20 euro ![]() ![]() Achterklep, hier en daar een pleje. Spoiler ontbreekt: 10 euro ![]() Motorkap in vrij nette staat: 20 euro ![]() Voorschermen, 1 is netjes andere heeft deuken in de wielrand, met zwarte knipperlichten in de schermen. Beide schermen voor 20 euro. ![]() ![]() Nette binnenbumper g60: 10 euro Dorpellijsten: 5 euro ![]() Schuifkanteldak: 15 euro ![]() ![]() 2 nette koplampen (geen hela) met stel motoren: 30 euro ![]() ![]() ruitenwisser/mfa hendels: 15 euro ![]() Nette Hella mistlampen met beugels: 60 euro Ruitenwissenmotor/mechanisme: 5 euro ![]() Onderstaande onderdelen gratis uitzoeken bij aanschaf bovenstaande: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bij veel te gelijk kan de prijs eventueel nog omlaag
|
||||
|
||||
![]() Ruilen behoort ook tot de mogelijkheden, ben zelf nog opzoek naar nieuw type spiegels en achterbumper voor een mk1. Daarnaast kan er ook in natura betaald worden, heb namelijk nog was laswerk aan de mk1.
|
|||
|
|||
![]() Is he schuifkanteldak van golf1 of 2.
|
|
||||
|
||||
![]() Is van een golf 2.
|
|||
|
|||
![]() Golf 2 schuifkantel??????
|
|
||||
|
||||
![]() Schuif dan, moet eerlijk zeggen dat ik niet goed gekeken heb..
|
|||
|
|||
![]() dorpellijsten zijn dat van g60? waar op te halen?
mvg randy |
|
||||
|
||||
![]() Komen van een 8v gti, alles ligt in Tilburg
|
|||
|
|||
![]() Ik wil die dorpellijsten wel.
Kan ze volgende week oppikken. |
|
||||
|
||||
![]() Up met het spul!
|
||||
|
||||
![]() Omdat het spul in de weg staat: Al het bovenstaande plaatwerk voor 2 kratje jupiler!
|
||||
|
||||
![]() yo, eh, mag ik dat wat gratis is ook gewoon kopen?
![]() (verzendkosten voor mij.) gr. |
|
||||
|
||||
![]() Spul moet eruit, al het plaatwerk "in 1 koop" voor nop!
|
||||
|
||||
![]() heb je de dorpellijsten nog?en ik heb wel interesse in de middenconsole, ook kan ik je nog wel van wat ander spul verlossen.zoals die kapjes waar de achterspeakers in gaan, en dat deel waar de motor op rust.wiellijsten heb je niet meer of wel?ophalen moet geen probleem zijn ik kom geregeld in Tilburg.
|
||||
|
||||
![]() ik ben woensdag in tilburg, komt dat uit?ik bel uiteraard vantevoren nog ff hoe laat ik dan kom.zou je misschien jouw adres kunnen pm-en, dan kan ik alvast kijken of het op de route ligt.de dorpellijsten en middenconsole had je nog?verder kijken we dan wel ff
![]()