![]() |
|
|||
|
|||
![]() wegens tijdgebrek en ruimte gebrek bied ik aan.
originele pirelli golf in koper bruin. auto is redelijk compleet maar van binnen gestript. auto staat al minimaal 5 jaar stil. heb de auto wel een x aan het lopen gebracht en loopt goed. wel is de koppeling stuk. hier en daar wat roest en deukjes maar de bodem is hard. rechter spatbord moet vervangen worden. auto heeft een opendak. deze auto moet dus compleet gerestaureerd worden. kenteken zit erbij ingevoert '98 ofzo. vaste prijs 1250,- niet meer te koop. auto heeft me meer gekost + opgehaalt uit amsterdam. graag alleen serieuze reactie. auto hoeft niet weg heb ruimte genoeg maar wil graag opruimen. ook zijn mijn plannen veranderd. groeten roland ![]() ![]() ![]() niet meer te koop. Last edited by Golf1onderdelen : 26-07-2009 at 11:55. |
|
|||
|
|||
![]() Heb je laatst nog een PM gestuurd. gelezen??
|
|
||||
|
||||
![]() pirelli zonder meegespoten bumpers en spartbordranden?
|
|||
|
|||
![]() klopt het is een w64.
w65 heeft meegespoten bumpers en spiegels. moet jij toch weten als gti-pirelli forum naam ![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() ff ophoog.
bij te koop gevraagt velen die een gti zoeken. maar niemand belangstelling?? of is iedereen op zoek naar een wondertje voor 500,-?? |
|
|||
|
|||
![]() nu 1250,- voor deze pirelli
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry voor het off-topic, maar heb jij de kleurcode hiervan? Bij mij is de sticker niet meer te lezen.
Bvd.
|
|||
|
|||
![]() slotje.
|