![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor een kennis van mij bied ik een Polo 6N aan, deze heeft in de plomp gelegen
![]() ![]() Hij heeft deze compleet uit elkaar gehaald om te drogen maar verder is ie niet gekomen. Motor heeft inmiddels weer gelopen maar moet weer inelkaar . Alleen ontbreekt de tijd daarvoor, dus staat u nu in de weg en mag voor een klein prijsje weg. Het enige wat is beschadigd zijn de bumpers en ik zou de draadboom vervangen. Prijs wat hij in gedachte heeft is rond de 500,- O ja, hijs donker blauw is van 1996 ![]() ![]() Ik zou zeggen bel hem ff 0654616128 hij wil er vanaf dus .......... |
|
||||
|
||||
![]() ik heb het nummer opgeschreven ma waar is de polo te bezichtigen?
en foto,s zou ik ook graag tegenmoet zien voor ik die kant op kom!! Hoe heet de aanbieder ![]() mvg richard Last edited by richard-polo : 09-05-2009 at 10:15. |
|
|||
|
|||
![]() Foto,s heb ik helaas niet ,is ook eeen beetje lastig wand de gehele garage staat daar vol en hij zit onder het stof.
Deze man heet Martin Meyer en deze woont in Sassenheim. Weet alleen niet of tie int weekeind zn tel opneemt. Ik heb hem nu een sms gestuurd |
|
|||
|
|||
![]() Up
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jongens deze man wil er graag vanaf, doe hem een mooi bod
![]() ![]() |