![]() |
|
|||
|
|||
![]() VERKOCHT.
4 stuks audi velgen 15'' 2 zijn al gepolijst maar mogen nog wel een beurtje gebruiken want ze liggen zo al een jaartje in mn schuur en de andere 2 (foto 2 & 3) zijn nog zoals ik ze gekocht heb, dus nog met blanke lak en een beetje oxidatie. steek 5 x 100 6j x 15'' ET 38 prijs: 125 euro's foto's: Last edited by jappie86 : 08-06-2009 at 13:24. |
|
|||
|
|||
![]() 1e upke
|
|
||||
|
||||
![]() Begrijp ik het verkeerd of moete ze alle vier gewoon eens goed gepolijst worden?!
|
|
|||
|
|||
![]() 2 zijn gepolijst maar mogen voor het mooie nog eens en de andere 2 zijn nog origineel, dus nog met blanke lak.
groeten jasper. |
|
||||
|
||||
![]() Waar kom je vandaan?
|
|
|||
|
|||
![]() uit oud gastel, dat ligt net boven roosendaal, west brabant
![]() |
|
||||
|
||||
![]() de oxidateschade is trouwens niet ernstig, jappie (mijn broertje) is met de meest aangetaste begonnen en is met relatief weinig polijstwerk tot het resultaat op foto 4 en 5 gekomen.
|
||||
|
||||
![]() Sorry voor de offtopic maar heeft iemand mss enkele foto's van deze velgjes onder een golf mk3? Het liefst vanal met verlaging en een profielbandje...
|
|
||||
|
||||
![]() Deze komen van een a3 toch? Heb ze zelf ook gehad, en zijn zover ik weet 5x100 ipv 5x112...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja maar ik dacht er zal toch wel eens iemand deze in verband met omvormers op een mk3 geplaats hebben... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
damn je hebt gelijk, ik dacht dat ze 5x112 waren maar ik heb het net gecheckt en ze zijn 5x100. thnx!! ik zal het ook in de advertentie veranderen. |
|
|||
|
|||
![]() upp
|
|
|||
|
|||
![]() ze zijn nogsteeds tekoop
|