![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gezocht: Golf G60 ( origineel dus geen omgebouwde 1.3 )
Wat zoek ik: Bijvoorkeur zwart of aubergine, G-lader moet 100% in orde zijn! revisie zonder rekeningen is voor mij een nieuwe revisie. Hoeft niet perse getunend te zijn. Voorkeuren: Geen roest, optisch en technisch in goede staat, interieur in nette staat is een pre maar geen must. Op zoek naar een Golf 1 cabrio? Mooi! dan ben je ook aan het juiste adres! Ik heb een mooie witte golf 1 cabrio, omgebouwd door Bolku Tuning naar een 1.8 16V met een dieselbak, verder alle technische items vervangen: remmen, accu, startmotor, brandstofpomp Daarnaast: interieur opnieuw laten bekleden, nieuw dak sonnenland stof, meterset etc. Minpunten: beetje roest onder voorruit ( beginnend ) kras op de achterbumper |
|
||||
|
||||
![]() Je zal hem waarschijnlijk al gezien hebben, ik wijs je toch nog even op mijn zwarte Golf G60, een originele natuurlijk met goede G-lader en factuur van revisie:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=55455 Mocht je interesse hebben stuur me dan het beste een pm voor meer info.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je hebt een PM ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb er ook nog een mocht je belang hebben
pm maar eens mvg
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey, Jij hebt nog een G60 in de aanbieding? ![]() Graag wat meer info Groeten Roger |