![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag goed weer, leuke opkomst dus genoeg voor een gezellige mini meeting.Hier de link naar de foto's.
Iedereen bedankt voor hun komst. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNEHSDKS-D.jpg[/img ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit waren ze allemaal tot de volgende keer. Groeten Michel Last edited by kb2 : 24-05-2009 at 20:07. |
|
||||
|
||||
![]() LINK?????
maar ik was er al om 1400uur en had niet gelezen dat het pas om 1500uur begon dus de volgende keer beter gr,egon |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto´s gemaakt daar op die bakplaat, goeiendag wat wast heet.
Tot de volgende keer! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das inderdaad jammer was een leuke opkomst zo'n 27 auto'sen er komt zeker een volgende keer.Proberen dit 1 keer per maand te doen en als het weer dan altijd zo mee zit als vandaag komt het weer goed.Foto's werken nu wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was inderdaad lekker tempje volgende keer bbq en een paar lekkere koude potjes bier mee ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kreeg te laat te horen dat er een meeting was.
Het weer zat jullie in ieder geval mee! Prachtig ![]() Leuke foto's ook en goede opkomst zo te zien. Volgende keer beter voor mij .. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kon niet meer komen, toernooi duurde me te lang en we stonden in de finale, en zijn 1ste geworden.
![]() Vriend van me michel, was er al wel heen gegaan rode golf 2. Tot de volgende keer !
|
||||
|
||||
![]() was een leuke mini meeting..
![]() maar gvd wat was t warm ![]() volgende keer er weer bij denk ik (Is om de hoek ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je wel in ieder geval het toernooi gewonnen. Heb die maat van je inderdaad gezien.Golfje ziet er goed uit. We zijn er tot een uur 17.00-17.30 daar geweest en toen snel snel naar een potje bier. ![]() Volgende keer met tweeen hebben we nog meer auto's zaten gisteren toch op zo'n 25 tot 30 auto's Last edited by kb2 : 25-05-2009 at 12:10. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als het elke maand is dan zal ik zeker wel eens aan waaien gr. egon |
|
||||
|
||||
![]() Was idd wel gezellig en super weer
![]()
|
||||
|
||||
![]() was niet verkeert voor een 1e mini meeting
volgende keer ben ik er ook weer bij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik vond het ook een zeer geslaagde 1ste meeting
volgende keer ben ik er ook zeker weer bij ik zal zo snel mogelijk de foto;s die ik heb gemaakt ook even op het forum zetten als ze op mn pc staan tot de volgende meeting dan maar weer
|
||||
|
||||
![]() opschiete dan
![]() Volgende maand dus weer @ de makro?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep volgende maand weer makro ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
doe mn best gaat allemaal niet zo snel moet ook werken enzo haha maar komt wel goed heb nu lekker weekend enzo dus tijd zat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er gezellig uit!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heeeej waar zijn de foto, van mn golfje
![]() had hem nog zo goed gewassen. stond je zeker weer slap te zeveren en geen foto, maken he ![]() volgende keer beter. gr menne
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 04-06-2009 at 18:24. |