Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 28-05-2009, 16:19
Golf3gl Golf3gl is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2009
Posts: 4
Default Kabelboom probleem

Hallo beste Vw rijders,

Ik ben henk uit eindhoven en heb mijn schoonouders een 1.4 golfje 3 gl uit '93 kado gegeven. Ding rijdt prima, maar nu is mn schoonpa zn enigste afstandbediening kwijt van het alarm. Ik heb het hele alarm nu uitgebouwd en de onderbroken draden weer aangesloten.

Nu heb ik alleen uit de draadboom die vanuit de motorruimte komt 2 dikke draden over, een zwart/rode en een rode die gaan naar een stekkertje en uit die stekker gaan ze over op 2 dikke zwart/rode draden, als ik deze met elkaar verbind gooit hij de startmotor wel rond alleen heb ik geen vonk. Als ik de auto gewoon op contact zet heb ik 12volt op de bobine en zodra ik hem start valt de spanning weg, ook op het dashbord gaan alle lampjes uit. Accu is vers en vol.

Ik denk zelf dat het verbinden van de zwart/rode en de rode niet de juiste manier is, of in elk geval dat ik ergens nog iets mis, hoeveel massa aansluitingen zitten er standaart onder het dash weggewerkt op die centrale massa aansluiting ? Er zitten nu 2 bruine aangesloten 1 gaat naar zekeringkast en 1 gaat richting radio.

Ik zelf rij een polo uit '99 en daar zit alles net weer anders dus ik heb geen vergelijking. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groet
Henk.
Reply With Quote
  #2  
Old 01-06-2009, 12:43
Golf3gl Golf3gl is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2009
Posts: 4
Default

De kabels in kwestie zitten op de juiste plek maar nog steeds geen vonk, EN geen brandstof ....
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum