![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik had al enkele keren een orgineel stalen wiel van een golf 1 gezien met een soort van wieldeksel
nu is mijn vraag is dit ook van een golf 1 of ook standaard geplaatst op andere wagens en zijn deze nog te verkrijgen ?want ik zoek best dringend zo'n setje miss iemand die er nog liggen heeft maar dan met bevestiging ? of hoe zit dit juist vast gemonteerd ![]() ![]() By jellekevda grtz jelle
|
||||
|
||||
![]() Als ik me niet vergis zijn dat kever dopjes.
|
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn Golf mk1 doppen, die klikken over je bouten heen als ik het goed heb.
Zijn op de eerste golfjes geleverd, daarna kwamen er van die plastic naafkappen etc.
|
||||
|
||||
![]() Die doppen zaten inderdaad origineel op Golf 1 staal (volgens mij ook Passat, maar die zijn iets hoger).
En ze worden bevestigd met 4 bevestigingsclips die je in de velg klikt en daar klik je dop weer overheen. Heb net mijn setje verkocht, anders had je die kunnen hebben. |
|
||||
|
||||
![]() zijn idd voor golf 1 staal en worden idd bevestigd met 4 klemmen per velg
ik heb nog een nieuwe set doppen incl nieuwe klemmen alles origineel vw. ze mogen eventueel weg bij interesse moet je me maar even pb'en
|
||||
|
||||
![]() Quote:
u hebt pb ![]()