![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goede wereld.
nog nieuws? |
|
||||
|
||||
![]() Zin in vakantie, is dat nieuws ??
|
||||
|
||||
![]() Zin om in me bed te blijven liggen.??? nieuws
|
|
||||
|
||||
![]() Barts van het werk, maar geen zin in werk... Nieuws? :-)
Heerlijk van het weekend in de tuin gespit, gegraven, met de kruiwagen rondgerend... en dan het gevoel hebben op maandagochtend.. Wat heb ik eigenlijk gedaan?? ![]() Alain, nog gelukt met de Audi? |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog geen fut gehad om naar school te gaan... moest er om half 10 zijn (in den bosch) haha
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ouwe beunhaas....kapotte poep-pijp had je toch? |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad een kapotte poep-pijp..., maar inmiddels loopt ie weer lekker door... Alleen de bende die je ervan hebt en onnodig extra werk, maar goed het is opgelost. Nu even een paar weken wachten, zodat de grond ingezakt is en dan kunnen we het voor het aangezicht afmaken.
|
|
||||
|
||||
![]() Nergens geen zin in, boeken voor m'n neus 14:30 werken tot 23:00
![]() bus schiet niet op,velgen al helemaal niet ![]() en eind aug. pas vakantie (moet nog boeken) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Motorruimte is nu helemaal leeg, achter zit de H&R set eronder, misschien vanavond vóór doen ... Quote:
Zeker weer een onmogelijke velg gevonden met hopeloze etwaardes ![]() Quote:
Boeken ?? Je huurt toch zeker wel een busje ??
|
||||
|
||||
![]() hier hetzelfde. Eind augustus pas vakantie, maar het heeft ook een voordeel. Iedereen gaat bijna eerder en is alweer terug en jij hebt nog steeds iets om naar uit te kijken. Is ook balen als jij begin juli terugkomt en iedereen nog lekker weggaat.
Heb een weekje Frankrijk geboekt in een stacaravan. Voor het eerst met het "gezinnetje" op vakantie. ![]() Last edited by Ronald : 08-06-2009 at 09:15. |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer ga je en waar zit je in Frankrijk ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gezien in Campinglife. Klik voor camping Vanaf 29.08 - 05.09 Had eigenlijk wel 2weken gewild, maar ga daarna misschien nog een weekje naar mijn ouders zodat ze de kleine kunnen zien. |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, dan zijn wij -als het goed is- alweer in Nederland ...
Quote:
|
|||
|
|||
![]() j is in de buurt van GAP ? alpen rullez
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nieuws ?? Joa, de GTI naderd z'n voltooiing. Misschien moet ik mn topic weer eens volspammen met foto's
![]() Vakantie.....eind jullie richting Livorno (Toscane).....nog ff doorwerken dus. Heb de harses nog wat duf, maa we gaan alweer plankgas hier op het werk !!!!
|
||||
|
||||
![]() Mooie trip Alain!! Kleppen voor, of na die tijd stellen.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds aan het revalideren, soort van in iedergeval.
Zow de golf maar is wassen denk ik, heb nog vakantie tot de 29e...
|
||||
|
||||
![]() M'n velgen zijn pas zaterdag klaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat jij dat nog weet ![]() Quote:
27 September zit ik zeer waarschijnlijk voor een meeting in Zwitserland daar dan maar afspreken voor een bakkie ?? ![]()