![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens aanschaf ander merk, mag alles wat ik nog van Golf 1 heb weg.
75 euro voor alles! Kleine opsomming van de partij; Motorkap (groen/grijs metallic (Inari Silber L94A)) Portier, rechts (rood (Mars rot?) Steenslagkapjes Gordels Buitenspiegels Binnenspiegels Slangen Deurpinnetjes Afdekdoppen Rubbers (deuren/ramen?) Slotvangers Rembekrachtiger + hoofdremcilinder Reservoirs Driehoekruitjes Stuurhendels Contactslot mét sleutel Afdekkappen van achterlichten Raamdraai-mechanismes enz. enz. enz. Sla je slag! Last edited by Skeez : 28-06-2009 at 13:15. |
|
||||
|
||||
![]() je hebt PB
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Liefst alles in één keer ArjanE, wil opruimen. Vandaar de belachelijk lage prijs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() snap het, maar kan dit niet allemaal kwijt hier (alleen in mn cabrio)
![]()
|
||||
|
||||
![]() Advertentie aangepast; heb ook nog 2 stalen velgen met goede banden gevonden. Prijs blijft gewoon 75 euro!
Last edited by Skeez : 13-06-2009 at 19:08. |
|
|||
|
|||
![]() waar kom je precies vandaan?
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik woon in Ulft. Eventueel kan ik het tegen meerprijs naar Amersfoort vervoeren. |
|
||||
|
||||
![]() Wordt als het goed is morgenavond opgehaald
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad opgehaald ![]() |