Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 24-06-2009, 18:30
Johanva1's Avatar
Johanva1 Johanva1 is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to Johanva1
Default Golf MK2 TD

Hallo allemaal,

Heb een paar weken geleden een golf gekocht die hier wel eens vaker op het forum voorbij is gekomen.
Het Gaat om de donker blauwe golf mk2 Turbo Diesel die een beetje amerikaans is uitgevoerd o.a. interieur en achterlichten.

Ik denk dat ik hem mat blauw of iets dergelijks ga rollen omdat hij nogal wat deuken, oppervlakkige roest en dat soort problemen heeft. 1 deur zit nogal vol deuken dus daar moet ik even een andere voor zoeken maar dat komt wel goed.

Inmiddels heb ik de hele golf kaal gehaald om te zien hoe de rest van de auto er uit ziet en dat ziet er opzich nog vrij goed uit.

Ik zit er ook aan te denken om toch nog wat USA goodies toe te voegen zoals USA gordels en een kniebalk en in de loop van de tijd een USA bumpers USA front (omdat die nogal prijzig zijn en het geld niet blijft groeien )

En nog een paar puntjes om hem weer apk klaar te krijgen zoals een stuurkogel, remleidingen en speling op de achterveren (komt omdat de supersport zet nogal laag staat dus die moet voor de keuring maar even omhoog )

Oh ja en als er iemand electrische schemas heeft van een USA golf en een eu golf en ze misschien digitaal heeft laat het me maar weten want er zijn nog wat kleine dingen die aangesloten moeten worden zoals het gordel lampje en het handrem lampje

Hier onder een paar fotos van hoe die er uit zag en hoe die er nu uitziet Ik heb hem zonder het westmoreland front en het verbrede staal gekocht

en hoe die er nu uitziet

Reply With Quote
Old 24-06-2009, 20:03
cloontje's Avatar
cloontje cloontje is offline
VW Guru

Wat heb je eigenlijk met de auto gedaan?? op de eerste foto ziet hij er best knap uit maar nu lijkt het dat hij zo uit de schuur van boer Teun is gerolt?!?!
Reply With Quote
Old 24-06-2009, 20:05
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac

De eerste foto is toen hij van Dasher was toch?

My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
Old 24-06-2009, 20:39
Johanva1's Avatar
VW Enthousiast

ja de eerste foto is een foto toen hij nog van dexter (correct me if i'm wrong) was en nog in nette staat. De staat zoals hij nu is is hij idd iets minder qau lak en als je er een paar goede velgen onder zou doen zou het al beter staan. Daarom ga ik hem ook maar rollen om hem toch nog weer een beetje in zijn oude glorie te herstellen
Reply With Quote
Old 24-06-2009, 23:09
Turbo-Variant's Avatar
Turbo-Variant Turbo-Variant is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Turbo-Variant

Jammer dat je het front niet mee hebt gepakt, vind dat altijd wel gaaf zo'n front.

Wel zeker nog wat leuks van te maken. Veel plezier ermee.
Old 25-06-2009, 04:13
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by Johanva1
ja de eerste foto is een foto toen hij nog van dexter (correct me if i'm wrong) was en nog in nette staat. De staat zoals hij nu is is hij idd iets minder qau lak en als je er een paar goede velgen onder zou doen zou het al beter staan. Daarom ga ik hem ook maar rollen om hem toch nog weer een beetje in zijn oude glorie te herstellen

Sorry Dexter idd . Iets met een D

My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
Old 10-07-2009, 21:08
Johanva1's Avatar
VW Enthousiast

Kleine update.

Auto is inmiddels helemaal leeg en kaal, klaar om geschuurd te worden. Ik zal eens kijken of ik er morgen even wat fotos van kan maken.

Inmiddels zijn er de nodige onderdelen binnengekomen

US gordels met relais en gordel lampje.

US Kniebalk (met dank aan Arend p.s. ik heb je foto ook maar even geleend)

Golfbal pookknop van Kamei (zeer slechte foto helaas )

Dus weer genoeg leuke dingen binnen om er weer een mooie en waardige golf van te maken

Maar morgen eerst maar met de jetta bezig om die klaar te maken voor de reis naar M.I.V.W. zondag

groeten

Johan
Reply With Quote
Old 31-07-2009, 21:11
Golf2_Gtd Golf2_Gtd is offline
Forum Regular

Laat me raden je hebt de auto van groningen gekocht..? de verbreed staal velgen heb ik overgenomen.. van die meneer in december... hij had ook nog een uitlaat systeem heb je die meegekregen..?
Reply With Quote
Reply

Posting Rules