![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Heb een paar weken geleden een golf gekocht die hier wel eens vaker op het forum voorbij is gekomen. Het Gaat om de donker blauwe golf mk2 Turbo Diesel die een beetje amerikaans is uitgevoerd o.a. interieur en achterlichten. Ik denk dat ik hem mat blauw of iets dergelijks ga rollen omdat hij nogal wat deuken, oppervlakkige roest en dat soort problemen heeft. 1 deur zit nogal vol deuken dus daar moet ik even een andere voor zoeken maar dat komt wel goed. Inmiddels heb ik de hele golf kaal gehaald om te zien hoe de rest van de auto er uit ziet en dat ziet er opzich nog vrij goed uit. Ik zit er ook aan te denken om toch nog wat USA goodies toe te voegen zoals USA gordels en een kniebalk en in de loop van de tijd een USA bumpers USA front (omdat die nogal prijzig zijn en het geld niet blijft groeien ![]() En nog een paar puntjes om hem weer apk klaar te krijgen zoals een stuurkogel, remleidingen en speling op de achterveren (komt omdat de supersport zet nogal laag staat dus die moet voor de keuring maar even omhoog ![]() Oh ja en als er iemand electrische schemas heeft van een USA golf en een eu golf en ze misschien digitaal heeft laat het me maar weten want er zijn nog wat kleine dingen die aangesloten moeten worden zoals het gordel lampje en het handrem lampje ![]() Hier onder een paar fotos van hoe die er uit zag en hoe die er nu uitziet ![]() ![]() ![]() en hoe die er nu uitziet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat heb je eigenlijk met de auto gedaan?? op de eerste foto ziet hij er best knap uit maar nu lijkt het dat hij zo uit de schuur van boer Teun is gerolt?!?!
|
||||
|
||||
![]() De eerste foto is toen hij van Dasher was toch?
|
|
||||
|
||||
![]() ja de eerste foto is een foto toen hij nog van dexter (correct me if i'm wrong) was en nog in nette staat. De staat zoals hij nu is is hij idd iets minder qau lak en als je er een paar goede velgen onder zou doen zou het al beter staan. Daarom ga ik hem ook maar rollen om hem toch nog weer een beetje in zijn oude glorie te herstellen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je het front niet mee hebt gepakt, vind dat altijd wel gaaf zo'n front.
Wel zeker nog wat leuks van te maken. Veel plezier ermee. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry Dexter idd ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kleine update.
Auto is inmiddels helemaal leeg en kaal, klaar om geschuurd te worden. Ik zal eens kijken of ik er morgen even wat fotos van kan maken. Inmiddels zijn er de nodige onderdelen binnengekomen ![]() US gordels met relais en gordel lampje. US Kniebalk (met dank aan Arend p.s. ik heb je foto ook maar even geleend) ![]() Golfbal pookknop van Kamei (zeer slechte foto helaas ![]() ![]() Dus weer genoeg leuke dingen binnen om er weer een mooie en waardige golf van te maken ![]() Maar morgen eerst maar met de jetta bezig om die klaar te maken voor de reis naar M.I.V.W. zondag ![]() groeten Johan |
|
|||
|
|||
![]() Laat me raden je hebt de auto van groningen gekocht..? de verbreed staal velgen heb ik overgenomen.. van die meneer in december... hij had ook nog een uitlaat systeem heb je die meegekregen..?
|