![]() |
|
|||
|
|||
![]() ! goedendag
![]() ik heb een probleem ![]() ik ben eigenlijk opzoek naar de mensen die ooit in het bezit is geweest van een volkswagen golf 2 edition one kenteken tj-sr-07 deze auto stond in maart 2007 op marktplaats in hilversum echter op de achteruit stond dat hij uit poeldijk/westland kwam ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen over deze auto hij is ongeveer nu 3 jaar in bezit en weet eigelijk niks van zijn verleden af laat het weten of je iets weet alvast bedankt ![]() hier een paar pics van hoe hij er toen uitzag ![]() ![]() ![]() Last edited by chris_vwg60 : 03-07-2009 at 16:18. |
|
||||
|
||||
![]() Hoi!Is hij van jou(geweest)dat je dit wil weten?
![]() p.s. die MK4 ligt behoorlijk op z'n reet ![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 29-06-2009 at 19:59. |
|
|||
|
|||
![]() Jaa hij ligt goed laag haha
jaa hij is van mij die edition one heb hem ondertussen opgeknapt wil dus wel met de eigenaar het een en ander vragen dus vandaar |
|
|||
|
|||
![]() niemand die mij kan helpen ?
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() niemand?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben bang dat niemand iets weet.
Ik zoek de ex GTI van een vriend van me,ook zonder succes ![]()
|
|||
|
|||
![]() jaa dat is wel kut om zo maar te zeggen
ik vind eigelijk tog wel vreemd dat nooit niemand hem gezien heefd terwijl er nog zat mensen uit westland komen |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |