![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey mensen,
ook hier ff een vraagje neer gooien.. ![]() Mijn vriendin is sinds kort over overgestapt naar vw, maar we moeten de Lupo nog wel ff eigen maken.. Hier ff snel wat plaatjes... Lupo 1.4 Cambridge Sunshine.. ![]() ![]() ![]() Maar ze wil graag CV met afstandsbediening en nu zit er al standaard cv van VW op, kun je dit nog op een mooie goeie manier ombouwen?? En ze wil graag Xenon in haar Lupo, heb het al ingebouwd met een slecht verstrooit lichtbeeld. Wat kunnen we hier aan doen? Mvg, robert
Bad news : Time Flies Good News: You're The Pilot Last edited by wildeknak : 29-06-2009 at 19:33. |
|
||||
|
||||
![]() Heeft ze wel gelijk de leukste uitvoering uitgekozen ook!(op de GTI na dan...
![]() Xenon kan je oplossen met originele Xenon koplampen van een Lupo GTI...maar wel een prijzige oplossing. Als er standaard al CV op zit,kan je volgens mij een 'Comfort' module bestellen bij de dealer.Die stuurt dan de portieren aan mbv de afstandbediening.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Hee, bedankt al voor je snelle reactie!
Dan gaan we binnenkort is even de dealer bellen voor de vergrendeling. En idd, die koplampen van de GTI, zijn behoorlijk prijzig. Wij vonden dit model ook het mooiste. ( haha op de GTI na dan) Mvg, Robert
|
|||
|
|||
![]() slecht lichtbeeld van de xenon ligt wss ook aan de lamphouders...
ik had eerst ook een goedkoop hakkie-takkie setje erin (ook met slecht lichtbeeld) nu heb ik sinds 3 weken een pilot set erin, andere lamphouders en het verschil is echt als dag en nacht...! maar als je idd geen verstoring meer wilt hebben in je lichtbeeld moet je toch met lensen gaan werken... net bakkie verder trouwens! ![]()
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb het oude xenon setje uit mijn Corsa B gehaald, omdat de fitting ook weer h4 was. In de corsa nog geen last gehad van slechtlichtbeeld en is zelfs door de Apk gekomen met xenon in comninatie met helderglas. Maar ik ga van de week van een maat ff bixenon erin zetten en dan gaan we is even kijken of dat helpt. Laat nog wel ff weten of het gelukt is..!! Mvg, Robert