![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben een nieuwe parafaan in de golf aan het zetten.
Maar ik moet het gewoon ff kwijt: Wat een ongelofelijk K U T pasvorm heeft die imitatie plaatzooi. Werkelijk nergens past het. Ook de afwerking is bagger. Kijk en huiver. Hoort dat zo? ![]() ![]() ![]() Ow ja en in deze auto hoort het te komen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het ziet er wel erg verfrommeld uit. Ik zou zelf kijken of er niet een beter stuk plaatwerk te krijgen is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je een idee waar? Dit heb ik bij een van de forumsponsors gekocht. Ik zal een deze dagen eens contact opnemen met de beste man.
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog eentje liggen, misschien iets voor jou?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=46263 |
|
||||
|
||||
![]() Optie van Ronin is de beste...gebruik maken van origineel gebruikt plaatwerk.Past echt perfect.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks ik neem het ff in beraad. Kan het opgestuurd worden?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, bovenstaande foto's zijn niet echt goeie reclame....... |
|
||||
|
||||
![]() Dit stuurde ik dus terug, en dat hij de verzendkosten maar vergoed, sorry maar als je niet ziet dat je dit niet kan verkopen..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de beste man een email gestuurd.
Even wachten op de reactie.
|
||||
|
||||
![]() Wat een troep zeg
|
||||
|
||||
![]() idd, wat een troep.
:s |
|
|||
|
|||
![]() Welke forumsponsor?? Geen goede reclame dit.
Terugsturen en netjes met hem oplossen. Wil hij dat niet dan is dit denk ik het laatste wat hij heeft verkocht. Wat rotzooi zeg. Heeft ie zeker zelf in zijn hokje thuis gemaakt. |
|
|||
|
|||
![]() Imitatie is meestal dikke bagger idd. Zelf ook 2 golfjes aan het restaureren. Meeste plaatwerk heb ik ook flink moeten aanpassen. Zelf heb ik van het weekend maar een nieuw origineel spatbord gehaald want ik bleef aan het buigen en lassen aan die troep.
|
||||
|
||||
![]() ook zonde van de auto.
Kan een vet ding worden dus ik zou voor orgineel gaan
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd zoiets moet je niet willen aanbieden aan je klanten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker kan dit opgestuurd worden. mocht je eventueel intresse hebben hoor ik het wel ter zijne tijd. |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens even naar de transport kosten als je wilt!
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, wat een rotzooi Vincent.. lijkt wel of het plaatwerk is van een verongelukte Golf
![]() Terugsturen die hap, en dat hij de boel maar terugbetaald.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je hebt PM |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad,heb je al geprobeerd wat Toink zei ?
Misschien heeft tpg het pakket wel door de brievenbus proberen te proppen ? ![]() |