![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop
Volkswagen passat variant bouwjaar 1995 km stand 238000 APK TOT FEB Cruise control airbags elekt ramen Bij 231000 is er een volledig gereviceerde motor in gekomen!! Kortom nieuwe motor! Knipperlichten voor komen er nog in ivm vervangen rechter voorscherm! Verder auto rijd,remt, schakeld GOED! Voor verdere info graag ff bellen met tel 0629453565!!!!! VRAAGPRIJS 1500 EURO! auto is te bezichtigen in HALLUM ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Upper De Pup
|
|
||||
|
||||
![]() skop en om hoog maar weer
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() uppp
|
|
||||
|
||||
![]() Mag ik vragen waar de motor is gereviseerd, en wat is er allemaal aan vervangen?
Heb je eventueel rekeningen ervan? Is wellicht interresant voor mij, als donor (zit nog te twijfelen tussen 20vt of abf). ![]() |
|
|||
|
|||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() skop
|
|
||||
|
||||
![]() ram
|
|
||||
|
||||
![]() Skopkeeeee OMHOOG
|
|
||||
|
||||
![]() Factuur van de revisie erbij?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee helaas niet! Mvg siep |
|
||||
|
||||
![]() En mensen het is een vraagprijs!
|
|
|||
|
|||
![]() deze motor is als nieuw
ik heb er geen rekeningen bij want ik heb de auto met een geplofte motor gekocht in de wetenschap dat er in mijn kennissenkring een voledig nieuw opgebouwde motor aanwezig was alles is er gegarandeert nieuw ingekomen en zou gebruikt worden voor de cross ook is de kop geflowt maar niet extreem zelf heb ik nog geen 10.000 km gereden met deze motor |
|
|||
|
|||
![]() Hoi Nog tekoop??
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry is niet meer te koop.
Hij heeft net besloten om de passat te houden. Dus mag een slotje op! Gr Siep |