![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Me meissie komt net thuis, zegt ze, dat de uitlaat onder de polo uitligt.
Ik dus kijken, de steun waar de laatste demper aanhangt, de steun aan de auto zelf, is aan 1 kant verrot..... Zijn deze los te krijgen mij de dealert of wordt het lassen? Gaat om een '93 2F coupe, met een 1.3 (dacht aav ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Los te krijgen bij de dealer..
Maar ook die moet erop gelast worden ![]()
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#3
|
||||
|
||||
![]() hmm...vaker voorkomend probleem dus....
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Ja, helemaal als er een zware Reesmus aan opgehangen wordt, icm met een stug onderstel.
Maar ook bijv. een G40 einddemper weegt er al aardig in.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#5
|
||||
|
||||
![]() tis gewoon een standaard einddempert.....
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Collega van me had hetzelfde. Maar die viel nog te redden: 1 van de "oortjes" waaraan de rubbers zitten was weggerot. Dus zelf een stukje strip gebogen en met zelftappers zo in de bodem vastgezet. ff in de kofferbak de kopjes afvijlen en klaar is Klara!
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heheh....goed idee... Denk dat ik morgen maar ff voor de Koen de Beun optie ga :biggrin: |
#8
|
|||
|
|||
![]() Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om zo'n stripje in je ori-steun te schroeven.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das inderdaad de mooiste optie, maar als die steun ook rot is....
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar je kunt ook mooi werk afleveren als beun: -neem een rvs strip (of thermisch verzinkt) ![]() -neem ipv zelftappers een bout met een platte kop (scheelt weer vijlen in de kofferbak, maar dan moet je wel boren en das weer meer werk ![]() -sloop de reservewielbak eruit, vlakke plaat erin, en 'ff' de uitlaat verleggen naar het midden, et voila: Polo Cooper! :biggrin:
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Sjit man, jij weet niet hoe die polo eruit ziet :p Hier en daar roze, deuken, krassen....echte boodschappenauto....
Ding moet rijden, technisch ok zijn, en verder zal het me aan me *** rotten :p |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was ook niet zo serieus bedoelt. En daarbij: wie kijkt er (zelfs bij een show-polo) nou naar de ophanging van de uitlaat? Gewoon lekker simpel houden! stripje=>vastbouten=>uitlaat terughangen=>gassuh Jaap! ![]() This Beun has spoken!
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeg Beun: Hoe is het met de Auwdie?
__________________
Derby S 1.3 '77 Polo 1.6 16V steilheck '87 Polo 1.3 steilheck GT '91 het polo 86(c) register |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, dat gaat niet echt lekker. Moet nog steeds leren lassen..... :frown: Wil er namelijk GEEN beunkarwei van maken om hem op te knappen. Hij staat nu een beetje stof te happen, af en toe schuur ik eens wat, de losse plaatwerkdelen zijn zo'n beetje allemaal gedemonteerd. Heb alle onderdelen, maar ben niet zo in de stemming om er eens goed aan te beginnen. Maar dat zal wel goedkomen een dezer dagen/maanden/jaren (hoop ik)
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() |