![]() |
|
|||
|
|||
![]() Merk :Volkswagen
Type :mk 1 cabrio Motorinhoud : 1.8i 8v Bouwjaar : "91 Kilometerstand : 215.xxx Extra's : CV, elect antenne, in hoogte verstelbare stoelen. Omschrijving : Beste mede vw liefhebbers, Ik zet hierbij mijn golf 1 cabrio te koop omdat ik toch graag een gewone golf 1 wil gaan opknappen. De auto is goed onderhouden (incl boekjes en 3 eigenaren lang onderhoud bijgehouden incl rekeningen). Hij heeft wel zo zijn gebruikers sporen. Onderhoud laatste jaar: - eindemper vervangen - tussenpijp vervangen - middendemper vervangen - distributieriem plus geleiderol en spanrol - klepdekselpakking vervangen - ontsteking - grote beurt - apk (geldig tot 21 maart 2010) - nieuwe tankdop - radiateur - sensor - thermostaat - olie ververst De kap moet helaas vervangen worden. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Originele grill met dubbele lampen krijg je erbij. Voor meerprijs over te nemen: Uitlaat en verlagingsset: ![]() ![]() Vraagprijs: €1700,- Dit is natuurlijk de vraagprijs valt over te praten. Inruil golf MK1 of jetta mk1 mogelijk. Bellen en mailen altijd mogelijk: tjallingbakker1 [a] hotmail.com 06-14788773 Last edited by toos : 11-08-2009 at 23:18. |
|
|||
|
|||
![]() upje
|