![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Ik heb een middenconsole gekocht voor in de Jetta, maar loop tegen een probleempje aan bij het monteren. ![]() ![]() Ik vind nergens corresponderende gaatjes/ schroefpunten op mijn dashboard? ![]() Alle hulp is welkom. Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() volgens mij dus wel in je dashboard jassen.(heb k destijds ook gedaan met van die zwarte plaatwerkparkers)
johan
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn golf zit er origineel een middenconsole in en de parkers zitten er ook gewoon van de fabriek uit in gejast
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die 2 bovenste punten zitten bij mij niet eens vast geloof ik.
|
|
||||
|
||||
![]() Bij een mk2 moet je ook gewoon parkers in het dashboardkastje schroeven om de onderbakken vast te maken.
De middenconsole heeft daarvoor aan de binnenkant metalen plaatjes met een hele zooi kleine gaatjes zitten waar de parker zich in vast zet. Van da buitenkant van de console is dit niet te zien, dus misschien dat jij ook zoiets in je dashboard hebt om de console aan vast te schroeven. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Same here met Passat GL, middenconsole zit met parkers vast (af fabriek): geen voorgeboorde gaten...
|
||||
|
||||
![]() Heerlijk subtiel dus
![]() OK, dan gaan er morgen een paar parkers in! Bedankt, Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() De console zit erin
![]() ![]() Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi schoon!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes
Leuk topic dit ![]()
|
||||
|
||||
![]() beste werkt wel als je er zon stalen klipje achter doet, anders is je gat binnen no-time uitgelubberd (het gat in het dash dus
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, toch?
![]()