![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben mijn wagenpark aan het uitdunnen.
Daarom gaat de golf ook de verkoop in omdat daarvoor in de plaats een caddy 1 16v komt. Het is een een golf 2 GTI 8V uit 1986 * Volvo goud * Gecleande deuren * Gecleande achterklep * Gemini Alarm klasse 3 * G60 leer (nieuwe zit gedeeltes laten plaatsen) * Intrax verlaging set * Sebring velgen * Schuif kanteldak electrisch * Electrische ramen * Amerikaanse achterlichten * HAPPIG klapramen in goede staat!!! ![]() * Apk tot 19-08-2010 Km stand : 46626 (km stand is op 0 gezet want de motor zou gereviseerd zijn en de klok op 0 zijn gezet volgens de vorige eigenaar. ik heb hier geen papieren van maar de motor loopt goed) Vorige maand vervangen omdat ik het vermoede had dat het apk afkeur zou zijn: * gereviseerde remklauwen links en rechts (links hing vast) * Nieuwe wiellagers achter * Nieuwe schijven en blokken achter * Nieuwe handremkabels De auto rijdt goed en ligt super op de weg. Vraagprijs is 2100 euro ![]() ![]() ![]()
golf 1 gti '77 under construction Passat dsl '80 130 PK TDI Passat station 2004 130 PK TDI Last edited by cloontje : 16-09-2009 at 11:24. |
|
|||
|
|||
![]() originele motor?
geen intressen in mijn notchback? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey, Nee sorry , ik ben mijn wagen park aan het uitdunnen dus nu even geen nieuwe projecten want ik heb er nog 2 lopen. Gr
|
||||
|
||||
![]() Prachtige golf voor echt te weinig geld!
Heb je ook een aantal foto's van de motorbaai? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik weet dat het weinig geld is maar daardoor hoop ik dat hij ook snel weg is. heb jij geen interesse? ![]() Motorbaai foto's volgen!! Gr
|
||||
|
||||
![]() Misschien niet onverstandig om erbij te zetten of de audio mee verkocht wordt.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat denk je zelf??? in geen 100 jaar! Maar goed voor alle duidelijkheid : de audio wordt niet mee verkocht!!!
|
|||
|
|||
![]() Sebrings eventueel afzonderlijk te koop ?
|
||||
|
||||
![]() Hij is momenteel op vakantie, dus hij zal niet zo snel reageren..
|
||||
|
||||
![]() nee sebrings nıet los te koop.
Gr Tevens up
|
||||
|
||||
![]() Al foto's van de motorbaai??
|
|
||||
|
||||
![]() ben op vakantie. 1 weekje wachten.
Motorbaai ziet er gewoon netjes uit. tevens up.
|
||||
|
||||
![]() Volvo goud = Saffron Pearl Metallic
|
|
||||
|
||||
![]() het was mijn auto, zit het clifford alarm er niet meer in.
Motor is gedeeltelijk gereviseerd februari 2006 voor dat we naar we Wörthersee gingen. Het is een en PB motorblok met een gereviseerde 2Y bak van een 16v revisie: zuigerveren, krukas lagers, stootrand in de cilinders weggehoond, kop geflowed, en dus ook alle pakkingen. Zo heb je wat extra info voor de verkoop. succes met de verkoop |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mıjn dank is groot! Zie hier mensen , het autootje is in goede staat. Gr
|
||||
|
||||
![]() Waarom plaats je geen foto's van de motorruimte?
Ik heb iemand die heeft intresse, maar wil wel wat betere foto's zien van de staat van de wagen voordat hij een afspraak o.i.d maakt. Is hij wel eens mee gespoten onder de motorkap?? |
|
||||
|
||||
![]() die foto's zullen lastig worden als je op vakantie bent.
cloontje komt zondag laat pas thuis. als deze jongen echt interesse heeft kan hij die paar dagen ook nog wel even wachten en dan komen meteen de nieuwe foto's online. de motorruimte is mee gespoten is niet zo een auto die maar voor de helft gedaan wordt. clifford alarm zit er interdaad ook nog steeds in. greets eddy
|
||||
|
||||
![]() Zo was de motorruite toen ik klaar was. Let niet op t kippengaas heldere koplampen en bumper ok
![]() Hoe het er nu uit ziet weet ik niet zeker. Grtz Tobias |
|
|||
|
|||
![]() De motor ziet er als het goed is nu zo uit!!
![]() Auto is gewoon goed, heb hem zelf ook een tijd gehad en had er nooit niks mee! Heb er zo'n 9 maanden geleden alleen een gereviseerde dynamo en een nieuwe accu ingezet!! ![]() ![]() ![]() suc6 met de verkoop! ![]()
|
||||
|
||||
![]() De motorruimte ziet er inderdaad nog hetzelfde uit als op de foto's van gti-er
![]()