![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
-------------------------------------- 01) Booskijker Merk: Mattig Geschikt voor VW Polo 2f/3 ('90 - '94) Nieuw in verpakking en ongespoten Vraagprijs: 30 euro ![]() --------------------------------------- 02) Cassettebakje Merk: Fischer Komt uit een VW Polo 2f / 3 en is geschikt voor 4 cassettes. Vraagprijs: 5 euro ![]() --------------------------------------- 03) Antenne Merk: Hirschmann Universele dakantenne, '16V' model. Komt van een Golf 4 af. Signaalversterker in de voet v/d antenne, geschikt voor radio- en GSM-ontvangst. Vraagprijs: 40 euro ![]() ---------------------------------------- 05) Carkit Merk / type: Nokia CARK-132 Geschikt voor Nokia 6510 / 8310 Compleet in doos, 2 jaar oud. Werkt perfect. Vraagprijs: 60 euro ![]() ----------------------------------------- 06) Mobiele telefoon Merk / type: Nokia 6510 2 jaar oud, lichte gebruikssporen (krasjes), maar geen storingen of wat dan ook. Compleet met alle toebehoren in doos. Vraagprijs: 90 euro ![]() ---------------------------------------- Zie ook www.skooty.tk
'77 VW Derby - Panama braun - PLS Silverstone - Porsche 911SC seats - 1.4 on Solex - Last edited by Skooty : 17-11-2004 at 13:36. Reason: *updated* |
|
||||
|
||||
![]() Radio is verder goed? Ik heb nog een "winter" radio nodig...
Degene die ik nu heb kan de kou niet echt aan..... :biggrin: Heb in mijn eerste auto zo'n pioneer gehad, simpel maar goed! Waar ligt o'pade? |
|
||||
|
||||
![]() Oldeholtpade = net onder Heerenveen, Friesland
Radio is nog als nieuw, geen beschadigingen en alles werkt zoals t hoort.
|
||||
|
||||
![]() .. schop omhoog..
wil wel graag van het spul af, dus alle prijzen zijn bespreekbaar..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nr. 05 is reeds verkocht :biggrin: