![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben al een tijdje bezig met een MK1 van 1983...maar er moest een nieuwe/andere daily komen..
Zoeken, zoeken, zoeken... het is de onderstaande geworden.. 110.000 km gelopen.. Plannen zijn er eigenlijk niet.. gewoon een daily bakkie... misschien dat ik nog wel op ideeen kom.. heb even de foto's van de vorige eigenaar gebruikt.. neem aan dat het voor hem geen probleem is.. nieuwe volgen nog. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() meer foto's..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() best golfje als daily dacht ik zo !
|
|
|||
|
|||
![]() Idd een verdomd nette golf
![]() zwarte atsjes staan hem er goed !!!!! en lekker een oldtimer ![]() alleen zeker een 1300tje? |
|
|||
|
|||
![]() ziet er zeker netjes uit.
blijf dit een stoere kleur vinden.
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nope, geen oldtimer.. is van 1986..
en het is een 1.6.. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf, als je hem weer wegdoet als je de mk1 klaar hebt wil ik hem wel hebben
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit! En 110.000KM is niet veel!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk wagentje, de wielen staan m goed
![]()
|
|||
|
|||
![]() Bedankt allemaal.. nu moet ik even op zoek naar een nieuwe schroefset.. rechtsachter is de schokbreker verrot maar ik denk dat een nieuwe (goedkope) set een goede optie is..
Iemand een suggestie?\ |
|
||||
|
||||
![]() Er zijn natuurlijk meerdere goede/goedkope sets maar ikzelf had hele goede ervaringen met de TEC tuning set van SKG... kost rond de 200/225 euro meende ik
|
||||
|
||||
![]() Mooi, 4deurs
![]()
|
||||
|
||||
![]() 5 zelfs!
|
|
|||
|
|||
![]() Doe maar luxe!!
Maar ziet er netjes uit hoor...
1991 Jetta MK2 1.3 (sold) ![]() 1999 MX5 NB 1.6 (sold) ![]() 1990 Golf MK2 1.3 Low&Slow Daily ![]() 1998 Kawasaki Ninja ZX7-R ![]() 2003 Jaguar X-type (for the lady ![]() 1989 Golf MK2 GTI 16v (waiting to be fixed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zou voor een Vmaxx gaan..maatje van mij heeft een set onder zijn jetta 2..ding is echt laag..en rijd echt goed!se sub licht +-2cm van de grond.
|
|||
|
|||
![]() geluk bij een ongeluk.. geen schokbrekers nodig..
het gerammel kwam van een ontbrekende/geknapt ophangrubber van de uitlaat.. |