![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() na mij nu officieel voor gesteld te hebben is het tijd voor wat vragen.
ik zou graag volgend jaar een tweede auto kopen, en dat moet natuurlijk eentje vanuit de GOLF II familie zijn, het allerliefst een G60 of een 16vKR nu zou ik wachten tot volgend jaar omdat ik dan in mijn tweede jaar autotechnicus zit, en dan zie ik alles over reviseren en afstellen enzo, en zou dan die motor volledig reviseren. nu mijn vraag, wat zou ik het best nemen een G60 ookal zijn die fragiel of een 16V? ik zou alles doen zoals het moet, dus eerst volledig uiteen, g lader inclu en dan pas rijden. ik wil wel zo goed als alles dan zelf doen. ik heb beetje budget, maar heb niet de lotto gewonnen. tijd speelt geen rol. wil alles goed en opt gemak doen Is dit te doen? zou ik de g60 risceren of zou ik toch voor 16 v gaan grtjs |
#2
|
||||
|
||||
![]() Als je alles zelf kan en wilt doen dan is de g60 onmiskenbaar mijn favoriet. Het geluid de kracht is voor mij vele en vele malen mooier dan de 16v.
Maar er is ook een combinatie namelijk de 16vG60 wellicht dat dat intressanter voor je is: ![]() http://www.gti-g60.nl/easypage_8.html |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik weet het jammer genoeg woon ik in belgie keuring van g60 16V is niet mogelijk. en een limited kopen gaat boven mijn budget. ik denk dat ik ook voor de g60 ga gaan. hier op het forum zijn mensen genoeg met kennis daarvan die me later kunnen bij staan grtjs |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan keur je de auto toch gewoon als 16v G60 hier in Nederland, en voert hem daarna in België in. De keuringen hiervoor zijn toch behoorlijk versoepeld, dus als je de ombouw goed doet, ben je met 50 euro plus invoerkosten klaar.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was het maar waar dan kun je rijk worden in belgie als het zo simpel ging. Is bijna onmogelijk om dat te doen
__________________
Ovaal kever 54 kever cabrio 1970 T3 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Waarom is een g60 fragiel dan?
Het is en blijft gewoon een 8V motor met electronische ontsteking en inspuiting. De lader goed onderhouden net als de motor zelf. Nix aan de hand. Als ik de keuze tussen een PG of een KR moest maken dan was die makkelijk gemaakt.
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() zo denk ik er ook over ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#8
|
|||
|
|||
![]() een goede g60 is niks mis mee hoor.
al dik 8 jaar rij ik g60 en bevalt goed. de eerst van mij was een flop was erg getuned en was altijd stuk. nu orgineel en is niks mis mee. ![]() zal het geluid wel missen maar wie weet wat er later weer komt. misschien een g60 ergens anders in. ![]()
__________________
Last edited by fire and ice vr6 : 02-10-2009 at 13:39. |
#9
|
|||
|
|||
![]() ok
dan weet ik ook wat het zal worden. nee jammergenoeg is zoiets invoeren niet mogelijk. dankje voor de replys grtjs |
#10
|
|||
|
|||
![]() Invoeren is gewoon mogelijk.
Suc6 met je G60 ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja? dan mag jij voor mij eens een golf II 16V g 60 invoeren naar belgie op kenteken. denk dat er maar 1 of 2 golfjes 2 vr6 gekeurd zijn in belgie. is mogelijk uit duitsland, maar uit nederland denk ik zo niet grtjs |
#12
|
||||
|
||||
![]() is wel mogelijk zolang ze in het land van herkomst echt op papier staan als vr6 of 16vg60
|
#13
|
|||
|
|||
![]() hoe komt het dan dat er in belgie bijna geen enkele van zulke auto legaal rond rijden
ik zeg nog steeds dat het niet kan of mss heeeeeeeel moeilijk jammer genoeg. grtjs Last edited by obimaster : 08-10-2009 at 19:10. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met een nederlander gaat dat NOOIT lukken, staat gewoon weg veel te weinig op de papieren ivm ombouw ook al zou er staan bijvoorbeeld vr6 128kw, dan zit je nog met remschijven achteraan en zoveel andere dingen die niet origineel zijn als het nu een Duitser zou zijn en alles zou tot kleinste detail "eingetragen" zijn, dan is er een kans en zelfs die is zeer klein anders reed het hier inderdaad vol met golf 2 vr6 en dergelijke |
#15
|
||||
|
||||
![]() Ik blijf er nog steeds bij, net als met een VR6 in een mk2 op kenteken ('n jaar geleden). Alles wat je degelijk en deugdelijk ombouwt, komt op papier.
Doe je alles zoals het moet, is er geen reden iets af te keuren, ook in België niet.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#16
|
|||
|
|||
![]() Quote:
toch iemand die denkt als ik met alle respect voor nederlanders, maar in belgie is dat niet mogelijk, al bouw je het 200% zoals het hoort, het is simpel. alles wat niet standaart is afgekeurd. op enkel uitzonderen van onderdelen klinkt moeilijk te geloven maar het is zo wie in belgie een golf 2 vr6 heeft op papier, die heeft de lotto gewonnen grtjs |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Belgie is een raar land qua regels, geloof t nou maar gewoon. Hollandse logica gaat niet op ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]() schroefsetjes worden daar vaak al niet eens goedgekeurd. Vmaxx enzo is daar niet goed genoeg heb ik wel eens begrepen
O ja zou zkr voor g60 gaan. Gwn rustig warm rijden en goed onderhouden. Sound en kracht van zo'n ding is heerlijk. Zelf ook 1 gehad. Maar iets te duur als daily. Mis em wel eigenlijk. |
#19
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind je het gek op sommige Belgische wegen? ![]()
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |