![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te Koop:
Lenzo BBS Imitatie velgen. 7,5 x 16 met Pirelli 195/40/16 banden tussen 3 & 5 mm profiel (niet gek veel dus) Volksforumprijs 270 euro 4x100 en nog een steek 5x100 denk ik 0639570098 Link MP: Marktplaats |
|
||||
|
||||
![]() zijn die boutjes er zo uit te halen ?
|
||||
|
||||
![]() is die andere steek niet toevallig 4x108?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen Flauw idee zou heel goed kunnen heb ik niet geprobeert denk het haast wel. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou ook kunnen moet ik eigenlijk eens na vragen dacht 5x100 maar ook daar heb ik eigenlijk niet echt naar gekeken. |
|
|||
|
|||
![]() boutjes kunnen er toch niet uit? Zijn toch geen meerdelige wielen. volges mij is dat allemaal voor de sheuw
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn idd geen meerdelige velgen maar de boutjes zijn er ook aleens ingekomen dus zullen er ook wel weer uit kunnen.. neem niet aan dat ze de boutjes uit het alu hebben gefreest.. ![]() Ik heb het nog niet geprobeert maar ga er toch heel sterk vanuit dat de boutjes eruit kunnen. mischien heeft iemand dat aleens geprobeert hier op het forum. Goed bod mag jongens ![]() eenmaal andermaal.... |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb van iemand gehoord dat de oudere set lenzo bsx velgen de boutjes vast zaten en als er dus oxidatie optreed je de velg nooit echt netjes meer krijgt. En de velgen van minder kwaliteit alu is.
Ze zouden dit bij de nieuwere velgen verbeterd hebben. Dus weet niet hoe oud de velgen zijn |
|
||||
|
||||
![]() als die andere steek 4x108 is heb ik zeker intresse. Leuk voor de winter. En meen dat die steek wel geleverd is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee moet ik echt na kijken! ze zijn 8 maand oud. natuurlijk zijn de velgen niet van BBS kwaliteit! dan waren ze wel 3x zo duur ![]() Maar rijden goed en zijn recht en zien er best stoer uit ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok ik moet ff kijken hoe ik daar achter kom.. |
|
||||
|
||||
![]() Is 100% multisteek 4x100/4x108
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt inderdaad wat Arne zegt!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Zo net ff gekeken.
De boutjes kunnen er gewoon uit voor het polijsten.. Aanslag dus vrij gemakkelijk weg te halen. En de 2e steek is 4x108. |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht kan een slotje op.
Sorry Bob ![]() |