![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Weet iemand of er ook CAD moddelen of tekeningen met alle maten van de motorblokjes van VW zijn? In het Bijzonder zoek ik een tekening/CAD van een golf/polo 1.1 motortje. Zoiets Maar dan met de boutgaten er bij, posities van motorsteunen, ect. ![]() Danke Danke ![]()
"73 Käfer ![]() Last edited by Roy 1.6 : 14-10-2009 at 19:29. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Up!
Dan kan ik beginnen aan een motor test bok.
|
|||
|
|||
![]() Als je iets wilt hebben om de motor in op te hangen voor het betere sleutelwerk aan het blok kan ik je toch wel een universeel motorbok aanraden.
http://cgi.ebay.de/SET-Motorheber-W...=item53dda5a7d3 Dan maakt het namelijk niet uit welk blok je erin wilt hangen, een Golfje 1 benzine, of een Moderne touran turbodiesel, alles past. als je echt de motor wilt laten lopen dan kun je beter iets rondom een blok bouwen denk ik, of alsnog zo'n systeem gebruiken. /edit het is in het algemeen verrekte lastig om goede bematingen te vinden van motorblokken, en een goed cadmodel is helemaal moeilijk. mvg db Last edited by Dirtbag : 27-10-2009 at 20:12. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt, Het idee is om specifiek een testbank in elkaar te lassen van hoekijzers voor het blokje. Zodat waneer het blok aankomt ik hem er zo in kan hangen en testen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hang je toch gewoon een versnellingsbak of bakhelft in een bok...
![]() Op deze manier doen wij dit ook met kever en busblokken en watergekoeld ook..werkt prima en is simpel. |
|
|||
|
|||
![]() O ja en zo gebeurt het trouwens bij een tuningsbedrijf ook gewoon hoor gaan echt niet alle soorten motorsteunen maken voor elke verschillende motor.
|