![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te Koop - Driedelige Borbet A's in 16" 7.5J ET30 met 165/40 Nankang
Bij deze komt mijn setje 16" Borbet A's te koop. Ze zijn driedelig, dit is zeldzaam voor Borbet A's, zeker in 4x100! Weer eens wat anders dan al die BBS'en die je altijd ziet! :mrgreen: Reden voor de verkoop is dat ik weer wat kleiner ben gaan rijden, het is toch wel vrij groot voor onder een Arosa als je nog netjes plat wil. Mei 2009 zijn de harten rood gelakt (RAL 3003) en de randen opnieuw gepolijst door Erik van Velgrenovatie (http://www.velgrenovatie.com). Er zijn toen ook nieuwe banden van Nankang opgekomen in de maat 165/40, lekker getrokken dus! De velgen zijn eind augustus van de auto afgehaald en binnen neergelegd. Er is niet heel veel mee gereden aangezien ik ook nog een (ook te koop staande) Kever heb waar ik kilometers mee maak en mijn auto een maand stil heeft gestaan door problemen met mijn motor. Ik durf niet te zeggen hoeveel profiel er nog op de banden zit, maar dat is nog zeker erg veel! De specs op een rijtje: Grootte: 16" Breedte: 7.5J ET-waarde: 30 Steek: 4x100 Banden: 165/40 Nankang Harten: RAL 3003 Er zit op een van de velgranden een klein beetje stoeprandschade, hiervan zal ik later een foto maken. Dit is heel oppervlakkig en makkelijk uit te schuren. Als je de velgen naast elkaar hebt liggen moet je zoeken om te zien welke velg degene is met de schade, zo minimaal is het. Toch vind ik het netter om het vooraf te vermelden... En dan nu, foto's! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs: EUR 1200,- |
|
||||
|
||||
![]() Sorry maar..... best wel een dikke auto zo.... ik zou em zo laten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankje!
![]() Maar voor de winter gaat er sowieso iets anders onder. En ik ken mezelf een beetje, ik wil volgend jaar toch weer wat nieuws eronder! |
|
||||
|
||||
![]() Gereserveerd.
|
|
||||
|
||||
![]() Velgen zijn opgehaald en dus verkocht.
|