![]() |
|
|||
|
|||
![]() Merk : Volkswagen
Type : Golf 2 GTI Kleur : Conaq Motorinhoud : 1800 Bouwjaar : 1988 Kilometerstand : 230000 (gereviseerd) APK tot: 24-10-2010 Extra's : Achterbank neerklapbaar, Alarm, Centrale vergrendeling, Stuurbekrachtiging, Radio/cd/dvd-speler met 7" scherm en tv-antenne, Schuifdak, ABS, Startonderbreker, Navigatiesysteem en een FK schroefset. exterieur: de wielkassen zijn uitgerold en verbreed, G60 kit rondom en in een mooie conaq kleur gespoten met originele grijze verbrede velgen, een half dichte achterklep, stabilisator stang interieur: nog een origineel gti interieur, zeldzaam motor: 1.8 16v gti, 68mm poulie, supersprint uitlaad voor tot achter, snelle nokassen, licht vliegwiel en 40000km geleden volledig gereviseerd. Omschrijving/Mankementen : Niets Woonplaats/plaats waar de auto te bezichtigen is : Spijkenisse Prijs : € 4850,- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vragen via PB |
|
||||
|
||||
![]() motor:
1.8 16v gti, 68mm poulie ![]() G60 16V?? Of zie ik dit verkeerd. |
|
|||
|
|||
![]() dat zie je idd verkeerd hij heeft g60 bumperkit
Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() zie ik op de foto van de wielkast dat er wat roestblaartjes op zitten?
misschien wel handig om te vermelden |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
J-9A-N bedoelt wat anders, althans daar heb ik een zeer donkerbruin vermoeden van. Jij vermeld een 1.8 16V met 68mm pully? Dus hij vraagt indirect of het een 16V-G60 is omdat een ongeblazen 16V wel pully's heeft maar die doen niets toe aan het vermogen. Als het een G60 is, is de laderpully mede bepalend voor de laderdruk (niet in Volts of Amperes maar in Bar, en nee niet je bandenspanning of compressie). En is het een PL of KR? ps: GL/G60 bumpers en u sloopt dit forum met bushokposterformaat foto's
|
|||
|
|||
![]() ahahm ja klopt, ik bedacht me dat ook toen ik het antwoord had gegeven,
maar het is geen g-60 dus het doel er idd niets toe maar het klinkt wel leuk het is een KR motorblok Quote:
|