![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik heb een complete scirocco2 staan voor onderdelen
stuurbekrachteging compleet 225 euro motor 1800 injectie 250.000 km loopt goed 125 euro schuif kanteldak werkt goed en niks afgebroken incl dakplaat 100 euro verkocht koplampen elektrisch verstelbaar per paar 50 euro supersprint eindemper goede staat 100euro alles van deze auto is te koop dus mail of bel maar wat je zoekt tevens heb ik veel golf1 onderdelen liggen mvg eric ![]() Last edited by vw hooligan : 18-12-2009 at 20:54. Reason: nieuw onder de aandacht |
|
||||
|
||||
![]() heb je een foto van de eind demper?
groet frank
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() bij deze even een foto van de demper aansluiting is voor orginele diameter mvg eric |
|
||||
|
||||
![]() Waar zijn de onderdelen evt. af te halen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oost-Drenthe !!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
achterlichten zijn gereserveerd teven de speakerkapjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel belang bij de complete kabelboom met zekering kast,als er maar niet in geknipt is.
Jan |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi jan wat heb je ervoor over ik zal even kijken of er in geknipt is of niet denk het niet want alles is nog orgineel en werkt mvg eric |
|
|||
|
|||
![]() Spulletjes vlug verstuurd en goed ingepakt! Bedankt! Grtz
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
even een upje voor de rocco |
|
|||
|
|||
![]() schop
|
|
|||
|
|||
![]() inlaat spruitstuk steunen ook los te koop zonder motor eraan ?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedoel je het spruitstuk los???? grtn ps alles is los te koop hangt van je bod af haha |
|
|||
|
|||
![]() neej er achter zitten steunen 2 stuks zal er morgen anders even een foto van maken,
dan weet je wat ik bedoel ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja doe dat maar eens even dan kijk ik of ze er nog aan zitten grtn |
|
|||
|
|||
![]() ben het gister even vergeten sorry, zal er vandaag of morgen even 1 maken,
zijn 2 steunen in de vorm van een uitgerekte driehoek, die moeten het zijn. ik hou je even op de hoogte ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
up ![]() |