![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te Koop:
Nette Hollandse GTI in originele staat. Ik verkoop deze auto in verband met aankoop andere auto en moet dus zo snel mogelijk weg! Het gaat hier dus om een smetteloze Golf GTI uit oktober 1995. De kilometerstand bedraagd 218000 en is tot op de dag van vandaag netjes behandeld. Zowel interieur als exterieur is er niets op aan te merken. De bestuurdersstoel heeft geen instapschade, wat vaak wel voorkomt bij deze auto's. Een harde auto zonder roest, krassen of deuken. Eerlijkwaar een nette strakke auto om te zien. Auto staat op een schroefset, dus in iedere hoogte te verstellen. Er zit een Green open luchtfilter op, het originele luchtfilterhuis heb ik er ook bij. Motorisch is hij goed bijgehouden en onlangs diverse onderdelen vervangen. - Bobine - Gasklephuis gereviseerd - Koelfanmotor - Wiellager rechtsvoor - Schakelmechanisme compleet vervangen - Voorbanden Dunlop 205/50/R15 - Distributieriem, toebehoren en waterpomp Onderhoudsboekjes aanwezig en volledig afgestempeld. Verdere optie's zijn: - Airbag - Alarm (origineel) - Achterbank neerklapbaar (in delen) - Centrale portiervergrendeling - Elektrische ramen - Getint glas - Hoogteverstelling bestuurdersstoel - MFA (boordcomputer) - Stuurbekrachtiging - Verstelbaar stuur Prijs is € 2.500,00 euro Kortom een goede eerlijke auto voor nog jaren rijplezier. Kan eventueel met een nieuwe APK geleverd worden zonder meerprijs! Ik ben te bereiken op 06-51764234. Doordeweeks en 's avonds altijd bereikbaar. Bezichtiging altijd mogelijk. Of stuur een persoonlijk bericht! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK ![]() Last edited by MartijnV5 : 22-11-2009 at 09:58. |
|
|||
|
|||
![]() Upje!
|
|||
|
|||
![]() ruilen tegen een golf 2 uit 91?
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee sorry ![]() tevens tot woensdagavond gereserveerd ![]()
|
|||
|
|||
![]() jammer.
is me oude wagen, wilt em best weer terug maar moet dan van me golfke 2 af ![]()
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Auto is verkocht. Hier mag dus een slotje op.
![]()