![]() |
|
||||
|
||||
![]() vw golf cabrio 1 1994
ik kan mijn raam zonder problemen openen. Maar als ik ze toe krijg ik na 2/3 van het sluiten problemen. Dan blijkt mij raam te veel naar de binnenkant te zitten en moet ik ze dus telkens een beetje naar buiten duwen om ze helemaal toe te krijgen. Ik heb het al eens bekeken maar ik heb geen gedacht hoe ik dat raam zou moeten afstellen dat het meer naar buiten gaat. Als mijn uitleg onbegrijpelijk blijkt te zijn, zal ik proberen om er fotos van te maken. |
|
||||
|
||||
![]() wat bedoel je met 'naar binnen',tegen de stijl aan of je interieur in?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij komt klem te zitten tegen de stijl |
|
||||
|
||||
![]() bij de collega's op golfc@brio.com heb ik ook zo een probleem gevonden en tevens een foto.
Zij spreken van en geleidingsrail die versleten is. Niemand daar had een echte oorzaak van het ontstaan van dit probleem. Maar ik denk dat het bij mij is ontstaan na het plaatsen van een nieuw dak. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn Jetta had ik het probleem dat ie juist teveel naar de andere kant ging, en dat kwam omdat er aan de kant van het slot een soort kussentje los was, wat de ruit moet geleiden. Hierdoor kantelde de ruit teveel.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zal dat eens nakijken, maar ik denk niet dat het dat zal zijn, want een deur van een golf cabrio verschilt van een jettadeur. |