![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb voor m,n ombouw van een 1.8T 20VT motor in m,n MK II een pomp nodig met een hogere opbrengst.
Ik kan via een Web site in nederland een Airtex brandstop pomp kopen wat best wel wat scheelt met een Bosch pomp. Deze bied mij zo,n pomp aan met de zelfde specificaties. Heeft misschien iemand ervaring met dit merk ??? http://www.airtexproducts.com/catalog.html Gr Nico |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoor over walbro zoizo geen beste verhalen ik zit met zelfde probleem maar wil wel bosch pomp maar die mag maar 4cm doorsnee zijn moet in mijn orgineel bakje passen hang jij er gewoon een losse pomp onder ??
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit is geen walbro natuurlijk ![]() Maar ik had een Rallye pomp, 4cm doorsnee maar m,n maat die het blok heeft gebouwd adviseert een Bosch 040. Heb bij de dealer een nieuw pomphuis besteld die overegens in verhouding geen drol kost (56 euries) waar een 60mm pomp in past met een hogere opbrengst. Met 345PK en 500Nm koppel wil je niet dat je motor overlijd door een tekort aan Fuel opbrengst. Toch.......? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee dat zeer zeker niet zou je mij dat onderdeel nr willen door pb ga zelf ook met een beetje vermogen rijden alleen spuiten er nog 2 injectors mee ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Het onderdeelnummer van de pomp is: 0 580 254 040. Dit is een bosch nummer!
Het nummer van het pomphuis onder de auto is: 191 201 043. Verder heb je nog een o ring nodig: 191 201 533. De 191 nummers zijn VW nummers. Het voordeel van dit pomphuis is dat je hem op de originele plek kunt hangen waar je oude pomp hing. Deze gebruikte ze vroeger in bijv golf MK II gti 16V omstreeks 1986/88 voor KJ tronic injectie |
|
|||
|
|||
![]() kijk aan bedankt voor deze nuttige info daarben ik een heel eind mee geholpen
|
|||
|
|||
![]() Maar ik nog niet....
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zal morgen is bellen wat de pomp met beetje korting kost goedkoopste is op het moment 119euro orginele bosch maar zal morgen is even na vragen wat hij voor mij(ons kost) oke
|
|||
|
|||
![]() Kijk dat noem ik nou eens mee denken
![]() ![]() Ik ben benieuwd ![]() |