![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien de mijne een kentekenplaat van Reinders heeft eens aan het surfen geslagen. Die heeft nog best leuke dingen staan.
Morgen eens kijken daar, toch een loze zaterdag. Golf 1 nieuwstaat http://www.autobedrijf-reinders.nl/...ils.asp?id=1090 1975-er http://www.autobedrijf-reinders.nl/...ails.asp?id=676
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 27-11-2009 at 19:48. |
|
||||
|
||||
![]() Die zwarte staat echt al jaren daar...zeker een jaar of 5..zal wel een reden voor zijn.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Staat ook nog een Country... iets voor Alberto?
|
||||
|
||||
![]() Idd, die zwarte staat er al een hele tijd....
|
||||
|
||||
![]() Geen swallow toch?
|
||||
|
||||
![]() Waarom kent RDW de 24-YB-98 (zwarte) niet ?
|
||||
|
||||
![]() Dat moet je aan de expertd vragen hier, maar volgens mij is een 75ér een swallowtail.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
huh ? wat ? |
|
||||
|
||||
![]() Er staat nog een Country bij autobedrijf Reinders in Emmen, zou dat misschien iets kunnen zijn voor Alberto uit Veenwouden?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja en die mexico-beige vraagt ie €11.000,- voor
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja zou kunnen als ie compleet was geweest Arnaud uit Zwaagwesteinde ![]() maar bedankt voor de tip ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarschijnlijk omdat ie nog nooit tenaamgesteld is.
|
|||
|
|||
![]() Daar bij Reinders, moet je oppassen wat je koopt, want je hebt garantie tot aan de voordeur, en meestal rot het weg voor je voor bij komt.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zeg altijd maar zo je bent er zelf bij wat je koopt en hij heeft echt veel rommel staan maar je mag de auto daar wel in alle standen bekijken en even op de brug is ook geen probleem dus je weet wat je koopt hoe rot dan dus ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() N.O.T.K. betekend daar toch Nooit Overeen Te Komen als ie iets heeft wat de moeite waard is kost het een vermogen.
|
||||
|
||||
![]() Mijn auto is daar ook ooit vandaan gekomen en die is werkelijk in superstaat nog.
|
||||
|
||||
![]() Henk Reinders heeft vaak wel bijzondere auto's staan, maar er zijn ook wel eens wat "dubieuze" voorbij gekomen (m.b.t. kentekens). Maar ook vaak de hoofdprijs !!!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de jetta er ook gekocht een paar jaar terug. Staat ook wel een hoop schroot.
|
|||
|
|||
![]() Die beige mk1 heeft hij ook al wat jaren staan. Er staat troep, maar ook een stel nette leuke belastingvrije golfjes 2.
|
||||
|
||||
![]() er is daar een x aantal jaren terug ook een hele hoop mooi spul opgebrand
![]() ik meende 1 of 2 kippeschuren vol