![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() goedenavond heren en dames...
een kennis van me heeft mij het volgende gevraagd... is het mogelijk om een golf 3 2.0 8v (motorcode 2E) in z'n golf 2 te plaatsen... er zit nu een 1.8 8v (motorcode rp) in de auto... de motor zou volgens mij wel moeten passen maaaar... ik zit dus met de volgende vragen... hoe moet de kabelboom aangepast worden? past de uitlaat of moet daar een andere voor in de plaats komen? kan de brandstofpomp blijven of moet daar een sterkere voor in de plaats komen? welke bakkan je het beste gebruiken die van de 1.8 of die van de 2.0? dit zijn even mij vragen voor nu... mocht iemand nog meer informatie hebben die nuttig kan zijn alles is welkom... alvast bedankt gr. jan
__________________
Mk4 1.6 16v bangmobiel Leon 1m cupra r 244kw ? |
#2
|
|||
|
|||
![]() Wat is de leeftijd van de golf 2?
Is het nieuw model zekeringkast gewoon de draadboom van de 2E gebruiken Je kan de bak van de 1.8 gebruiken |
#3
|
||||
|
||||
![]() gaat om een golf 2 van bj '91
neem aan dat er wel wat aangepast moet worden hie en daar???
__________________
Mk4 1.6 16v bangmobiel Leon 1m cupra r 244kw ? |
#4
|
|||
|
|||
![]() 91 heeft de zelfde zekeringkast als de eerste golf3
Let wel dat je er alles bij hebt mbt. de digifant en luchtmassa meter Verders moet het er gewoon zo inpassen |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de zelfde gedaan in een Golf 3 dan. 1.8 eruit en een 2.0 8v erin met kabelboom uitlaat alles.
Alles gedaan behalve hij slaat niet aan. Brandstofpomp van een 1.8 is 1.2 bar van een 2.0 8v / 16v en VR6 draaien op 3 bar. Daar moet je wel even naar kijken.Draaien zal die wel doen maar zou wel snel tekort aan brandstof komen. |