![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Mijn bouwprojectje van een GT naar een GTI
GTI 2.0 8v gekocht en ben nu dagelijks hier mee bezig. GTI zit er al in. alles aangesloten. Complete kabelboom GTI opnieuw getaped. Er moest ook een GTI uitlaat onder omdat deze veel dikker was. ![]() oude blokkie ![]() Kabelboom voor zijn metamorfoze ![]() GTI blokkie ![]() ![]() Leeg en plaats maken voor de nieuwe ![]() En de GTI zit er nu in. dat stukje losse kabelboom expres zo laten zitten ivm eventueel niet uitkomen tijdens tapen. Wilde ik doen na het inbouwen van alles. Inmiddels is alles klaar. Uitlaat nog vast zetten en proberen te starten. ![]() Last edited by Ap-gti8v : 21-12-2009 at 22:00. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Welkom op het forum!
Leuke projectbasis ![]()
__________________
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
#3
|
|||
|
|||
![]() Dank je wel....
Ben volop bezig nu ik 3 weken eigenlijk stil sta niks kan doen. Krukas lager ligt eruit wacht op de nieuwe die nog binnen moet komen. Olie pomp moest er onderuit door het lager die totaal fijngemalen was dus moest deze gereinigd worden. Zekering kast had een probleempje door kortsluiting van Brandstofpomp. Deze vervangen door niewe. Brandstofpomp moest ook vernieuwd worden en het totale uitlaat ivm de dikte Kat enz. ook.. Hier zie je de Karterpan met de fijngemalen krukaslager ![]() Last edited by Ap-gti8v : 02-01-2010 at 13:08. |