![]() |
|
|||
|
|||
![]() Merk: Volkswagen
Model: Golf Cabriolet Bouwjaar: 1995 Carrosserie: cabriolet Brandstof: Benzine Gewicht: 1142kg Kleur: Blauw/Paars Mysticblue Vermogen: 66kW Cilinderinhoud: 1800cc Kilometerstand: 134.xxx -- wordt nog af en toe meegereden Apk tot maart 2010 nieuwe bij aankoop! Opties/accesoires Electrische ramen voor en achter Airbag Centrale deur vergrendeling Sportinterieur rolling stones Vento highline middenconsole Make-up spiegel Stoel in hoogte verstelbaar Stuur in hoogte verstelbaar 30cm sportstuur Mk4 cabrio versnellingspook Mk4 cabrio openers aan binnenzijde Verlaagd doormiddel van nieuwe schroefset van vmaxx 17" BB5 le-mans met 185-35-17 Nankang NSII set is 2mnd oud en absoluut schade vrij +10mm spacers met centreerrand 15" Verbreed staal 7,5 en 9j met zgan Pirelli snowtrac winterbanden Geventileerd GTI remmen voor Vr6 edelstalen einddemper K&n inlegfilter In-pro r32 look koplampen met Pilot Xenon smoke/helder knipperlichten in de voorbumper met Pilot led dagrijverlichting Led kentekenverlichting Rood/wit achterlichten Zgan Stoffen dak met getint achterraam Embleemloze Bonrath grill Slotloze deurklinken Mk4 cabrio spiegels lederen kaphoes Mooi windnet Nieuwe Vr6 lip Aerotwins ruitenwissers Reserve sleutel ook aanwezig Auto gaat weg omdat ik een ruimere auto nodig heb waar 2 mountainbikes in passen. Heb in de 1,5jr dat ik de auto heb er veel tijd en geld in gestoken. De auto heeft is technisch in goede staat, en het interieur is zeer schoon. Buitenkant is ook netjes, geen roest enz. wel wat zeer lichte gebruikssporen maar niks hinderlijks. Auto staat nu in wintermodus, dus omhoog geschroefd, stalen wielen eronder en een CL onderlip ipv vr6. Doe een goed bod! Beperkte inruil mogelijk Vraagprijs: 4500,- euro incl. BB5, en wintervelgen Voor meerdere vragen of intresse in de Vw golf cabrio, kunt uw mij mailen naar coeed@hotmail.com Hier nog een paar foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() foto's in wintermodus volgen als ik de auto heb gewassen.
mister cabrilow Last edited by stee-low : 02-01-2010 at 18:00. |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe prijs en nieuwe apk bij aankoop