![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Om mijn Gti 16v Fire & Ice weer Hélemaal orgineel te maken ben ik op zoek naar nog een paar kleine ''detail's''
het gaat om de Luchtfilterbak van een 16V PL motor, bij de mijne zijn er door de vorige eigenaar gaten in geboord ![]() Ook zoek ik nog een GTI 16v embleem voor in de grille, Ik hoor graag of iemand deze/of 1 van deze dingen nog heeft liggen....? Last edited by Geditionone : 16-01-2010 at 21:24. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb ik wel liggen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt Alberto, ![]() wat moet je er voor hebben? En zou je mij evt via pb ff een foto-tje kunnen doen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is gereserveerd hoor top voor je snelle bericht ![]() |
|
|||
|
|||
![]() niemand een luchtfilterbakkie en een GTI 16v embleem?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb over een maand of wat een aantal van die GTI 16V emblemen in huis. Contact me even eind januari als je nog niks te pakken hebt gekregen.
|
|||
|
|||
![]() de pook bal komt vandaag langs
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zal je eind januari even contacten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Helemaal top! ![]() Kom je hem zelf brengen ofzo ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ Domi en Vr6er bedankt voor de linkjes
![]() maar helaas die van marktplaats bedoel ik niet,en op wobshop istie niet te krijgen, Ik bedoel het GTI 16v embleem van bj '90/'91 voor in de grille,kan er zo geen foto van vinden....? en niemand nog ergens een onverzaagde brede luchtfilterbak liggen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb er nog twee te liggen maar zijn voor g60 maar past volgens mij wel zijn heel.
zit geen buis opde zij kant maar voor zit er 1.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij is een luchtfilterbak van een G-60 korter,en past het niet?! zeker weten doe ik het ook niet hoor,dan zou ik even moeten kijken of de onderdeelnr's gelijk zijn,en de buis/kelk zit bij een MK2 altijd voor in,en niet op de zijkant ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geeft anders even de nummers kijk ik even voor je.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hallo luchtfilter bak heb ik wel liggen incl de kelk voorin ond nr 191129607k bak is ongeveer 32 bij 19 cm is dit de bak die je zoekt???komt van een kr 30 euro incl verzenden of aftehalen voor 25 euro in emmercompascuum incl slangen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben net terug van een weekje centerparcs,maar ik zal morgen even kijken of deze nummers en afmetingen gelijk zijn,je hoort het van mij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi is goed deze van mij komt van een 87er kr af ik hoor het wel mvg eric |