![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ben hier helemaal nieuw in (volkswagen dan) en zal me dus even voorstellen. De naam die mij is gegeven is Steven dit deden me ouders op 10 augustus 1981 (alweer 28 jaar geleden). Ik woon al sinds mijn geboorte in Leiden (ZH) en ben niet van plan om hier heel ver vandaan te gaan ![]() Wel zijn we (samen met mijn vriendin) op zoek naar een nieuw huis (met garage) i.v.m. de auto's die we hebben. Ook maar even de auto's voorstellen: 1- Mazda 3 2.0L Active Kleur :winning bleu 150pk/ 183nm - Weitec schroefset. - 18 inch OZ crono evolution (nu bij de spuiter en op zoek naar andere bandenmaat). - Voledige audio setup in achterbak. - OEM achterbumper clean. - OEM voorbumper clean. - Divere delen in motorruim in kleur. - Donkerdere ramen rondom. - Raamband met kleine clubsticker. - Veerpootbrug (voor/boven). - L + R uitlaat. (zal misschien nog wel wat zijn vergeten) ![]() ![]() ![]() 2- Toyota Supra TT RHD aut '93. Kleur: zilver (vanaf volgend jaar paars ![]() 280pk/440nm (zal ondertussen ook al meer zijn ![]() - 19 inch antera 035 velgen (dit veranderd volgend jaar,zijn nog op zoek). - HKS catbacksystem. - Blitz second decatpipe. - Autobahn first decatpipe (moet nog gemanteerd worden). - Autobahn FMIC (moet nog gemonteerd worden, januari binnen). - HKS BOV. - HKS air suction kit. - D2 racing big brake kit (8pots met 356mm schijven, voorzijde). - Clifford alarm met ingebouwde turbotimer. Volgend jaar gaat de auto naar HOEWIJK voor een ware metamorfose en zullen er de volgende dingen gebeuren: - Do-Luck voorbumper. - Do-Luck side-skirts. - Do-Luck wide fenders. - Do-Luck motorkap. - Trail achterbumper. - Gehele auto overspuiten. - En nog wat detail dingen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3- VW golf 1 1.5aut '79. Kleur: zilver. ???pk/???nm - Auto is net gekocht dus hij is op een supersport schroefset (zat er al onder) en een nogal slecht ingebouwt alarm geheel standaard. Er zijn genoeg plannen met de golf zoals: - Porsche 16 inch velgen (of iets vergelijksbaar). - Geheel restaureren - motorruim cleanen - Evt andere motor en handbak ombouw - gehele auto overspuiten - intrieur iets opknappen. - En nog een hoop meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vragen of opmerkingen ,ga gerust je gang. Gr Steve
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
En wat een gave auto's! ![]() Je plannen met (o.a.) de golf klinken goed, en gezien de andere auto's komt dat ook wel goed denk ik! ![]() Succes d'r mee! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat kenteken van de golf komt me bekend voor. Stond die eerst niet op
ats classics ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit allemaal.
Die Mazda zie ik altijd staan op de Touwbaan. En zo'n Supra zie ik vaak in de buurt van de Koninginnelaan maar of dat dezelfde is weet ik niet. Ik ben niet zo van de Japanners maar dit soort apparaten vallen me wel op.
|
||||
|
||||
![]() Mooi speel goed allemaal moet zeggen... MKI wordt ook vast een mooi ding
Lars
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum
mooie collectie heb je daar supra ziet er goed uit de volgende kleur zal vast meer opvallen velgjes zien er goed uit die je onder de mazda hebt veel succes met de golf 1 |
|
||||
|
||||
![]() Thanx all.
@jurgen santana: Klopt dat de mazda op de touwbaan staat,werk namelijk bij de mazda dealer al daar. Ook staat heeeeeeel soms de supra daar omdat ik er dan weer wat aan moet doen (staat nu ook op werk achter het hek,dit omdat ik met de sneeuw niet van het terrein af kom ![]() Vanaf nu zal de golf 1 er meer staan omdat me vriendin met de mazda 3 naar werk gaat. Gr steve (p.s. :Werk jij daar ook in de buurt dan?)
|
|||
|
|||
![]() Welkom hier.. Dikke auto's heb je daar..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt. Ik werk bij het Kamsteeg Ombouwcentrum tegenover Rijsbergen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat bouwen ze om dan? ![]() Ik moest wel even lachen om;''(staat nu ook op werk achter het hek,dit omdat ik met de sneeuw niet van het terrein af kom).'' ![]() Bij mij naast het huis loopt de weg iets omhoog, echt geweldig om te zien hoe sommige omhoog (proberen) te komen... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
![]() Plannen na de aankoop waren: Velgen en dan voolopig niets meer.
Zelfs dit staat nu op een laag pitje, dit omdat de auto niet echt lekker loopt. Probleem: Auto start perfect, loopt dan best aardig (komt door de automatische choke denk ik) maar daarna..................................met rijden en gas blijven geven eigenlijk geen probleem (behalve iets inzakken bij overschakelen,automaat) maar als ik dan stop voor het stoplicht gaat hij slecht stationair lopen en valt op het laatst zelfs uit ![]() Daarna kan de auto gewoon gestart worden en kan ik mijn weg weer vervolgen, motor loopt dan nog steeds niet mooi. Na ongeveer een 15 minuten gereden te hebben (motor is dan warm) heb ik nergens geen last meer van en loopt hij mooi (valt niet meer uit). Heeft misschien iemand een idee? Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen tijd heb gehad om het na te kijken. Nu zie ik wel wat oliesporen waar de carb op het inlaatspruitstuk zit (duidt dit op lekke pakking?). Toen ik de auto kocht heb ik er in het begin geen last van gehad maar heb al wat dingen mee gemaakt met dat ding,zoals: - Bevroren koelwaterslangen en waterpomp, de jongen waarvan ik hem kocht had de thermostaat vervangen en omdat hij geen koelvloeistof had heeft hij er maar water in gedaan. (hier stuurde hij mij een berichtje over op de dag dat het dus al helemaal bevroren was). - En dan nog met een lege tank gestaan ![]() ![]() Dit was geheel mijn eigen schuld, ik ben waarschuwingslamjes gewend ![]() ![]() Nu vraag ik me dus af of het door een van de bovenstaande dingen kan komen. Misschien een sensor die kapot is omdat de koelwaterslangen en waterpomp bevroren zijn geweest? Of vuil in de benzineleidingen omdat ik de tank TE LEEG heb gereden? Dus als hier iemand een golf 1 rijdt (1.5 aut) en weet wat er aan de hand kan wezen zou ik het graag willen weten zodat ik het bij mijn golfje kan gaan oplossen. En anders gaat hij maar een x uit elkaar, ff de carb eraf halen en nakijken. Alvast bedankt Gr steve
|
||||
|
||||
![]() Heb de supra ook al eens zien staan bij de herenstraat.
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom. Mooie auto's, ik denk weet het haast wel zeker dat ik de supra na de verandering mooier vind.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Zal vast een ander geweest zijn.
Wij komen daar nooit (parkeren er ook nooit). Gr steve
|
||||
|
||||
![]() Hallo, welkom hier.
|
|
||||
|
||||
![]() leuke wagens heb je!
je woont in de stevenshof zie ik. dat beroerde stationair, dat kan een vacuumslangetje zijn rond de carb die porreus is, of de voetpakking van de carb. het klinkt als vacuum.
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 01-01-2010 at 00:47. |
|
||||
|
||||
![]() Zo dit weekend nog even wat foto's gemaakt van de golf in de staat hoe ik hem gekocht heb.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hopelijk dit jaar nog het 1 en andere veranderen, want die velgen kunnen echt niet. Moet ook nog even de tijd vinden om de golf weer lekker te laten lopen. Heb in ieder geval al een revisie setje gekocht voor de carb (incl de voetpakking). Heb namelijk het idee dat deze lekt vooral ook omdat ik olie sporen zie. Dan ook gelijk alles nakijken in de hoop dat hij niet meer uit zal vallen voor het stoplicht ![]() (moet dit wel binnen 2 weken klaren omdat de supra 18 januari naar de spuiter gaat en hem dan minimaal 8 weken kwijt zijn). Keep you posted ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb ff tijdelijk velgjes gevonden (en gekocht) voor de golf.
![]() ![]() Het is een 2-delige velg van ZENDER. 15 inch 7j breed ET 30 Rand is netjes aleen het hart moet overnieuw gedaan worden, weet alleen nog niet welke kleur. Gr steve