![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
mijn naam is theo,na lang te hebben rond gekeken hier op de site heb ik toch maar besloten om me aan te melden en me voor te stellen, wel zo netjes. ik heb een golf gti type 1 die ik geheel aan het restaureren ben. eerst wilde ik hem verkopen toen weer niet,toen weer wel en heb besloten om er toch mee verder te gaan. mijn dagelijkse auto is een transporter t5 60 edition bj 2008 mijn vrouw rijd een vw bora van 1999 als ik het foto plaatsen onder de knie krijg komen er fotos bij te staan . |
|
||||
|
||||
![]() probeer het is even via foto-uploaden.nl!!
trouwens welkom!! |
|
|||
|
|||
![]() ik probeer het even bedankt
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom, mooie gti, foto's hier uploaden doe je zo: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
|
||||
|
||||
![]() Dat Golfje is alvast heel mooi! Ben benieuwd naar de andere twee bolides!
Welkom hier!
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor de reacties hier de bora
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie GTI...verkoop je hem echt niet?
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() zo licht de golf er nu bij achter spatbordrandjes ingelast ,bodum schoon gemaakt,nieuw achterfront gelast en nog een hoop werk.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super MKI.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet vergeten voor 't spuiten die zwarte sticker-strepen er af te halen hè.
![]() Heb er al eerder gezien die ze d'r gewoon op hebben gelaten, en over hebben gespoten. ![]()
|
|||
|
|||
![]() nee joh ,de golf word zwart gespoten en dan trek ik de stickers er af dan heb ik mooie witte strepen
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier,Mooie mkI heb je daar!
|
|
|||
|
|||
![]() 2 mooie wagens heb je, welkom!
|