![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht spinnekop (benzineverdeler) voor een golf gti 1.8dx uit 83.
Liefst in de buurt van Haarlem zodat ik hem op kan komen halen. Gr rick |
|
|||
|
|||
![]() Probleem nog niet opgelost!
Heb wel wat liggen Is het niet de warmdraairegelaar? |
|
||||
|
||||
![]() nee afgelopen week niet meer naar gekeken. Ga nu maar beginnen met het kwetsbaarste en meest waarschijnlijke.
Wat heb je liggen en wat kost het? |
|
||||
|
||||
![]() Jij zoekt zeg maar die lucht massa(mechanische) meter? Spinnenkop hoe kompleet wil je hem hebben en wat heb je ervoor over
|
|
||||
|
||||
![]() Heb er nog meerdere liggen, ook compleet blok enzo.
Kan altyd n PBje sturen by interesse, Gr Pim
|
|||
|
|||
![]() Let wel even op dat je de goede spinnekop hebt. Er zijn verschillende soorten. Even de nummers vergelijken dus.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor n DX lykt my n DX spinnekop goed. Of zit er ook verschil in die DX spinnekoppen? Gr
|
|||
|
|||
![]() Zorg ervoor dat je wel een goede spinnekop neemt voor de DX. Dus 1 die op een DX hoort. Er zijn meerdere 1800 blokken met k-jetronic.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb mij laten vertellen door iemand die veel van k-jet af weet bij de golfjes dat waarschijnlijk de verdeler stuk is, omdat het heel nauw luisterd etc. Maar Pimvw wat vraag je voor zon luchtweger met benzineverdeler?
|
|
|||
|
|||
![]() EG,DX,JJ,EV,GZ
Zijn allemaal gelijk #049 133 481 LX |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt heb er een van een ev op mijn dx zitten werk perfect ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() upje?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi ik heb er nog wel diverse liggen maar wel aan de andere kant van het land verzenden is trouwens geen probleem grtn eric |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hallo ik heb er 3 liggen allemaal met onderdeel nr 049 133 353 s grtn eric ![]() |