![]() |
|
View Poll Results: Dit bericht hoeft van mij niet ... | |||
Ja: Deze optie mag van mij verwijderd worden |
![]() ![]() ![]() |
19 | 40.43% |
Nee: Ik stoor mij daar niet zo aan eigenlijk |
![]() ![]() ![]() |
28 | 59.57% |
Voters: 47. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Is het niet mogelijk om de vraag dat als je een pb verstuurd om readers reciept ofzo te laten vervallen.
Elke keer als je een pb krijgt of verzend vraagt hij of je dat wilt of niet. Ik PERSOONLIJK vind dit heel iritant moet ik zeggen. Wie deelt hier mijn mening in? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik stoor me er niet aan, maar wat mijn betreft mag die weg ![]()
|
||||
|
||||
![]() tis wel handig dat je kan zien of de ander jou bericht gelezen heeft. (mits die niet op annuleren klikt
![]()
|
||||
|
||||
![]() idd, als ik geen reactie krijg check ik altijd of hij al gelezen is.
|
|||
|
|||
![]() Ok, maar als iemand niet wilt reageren drukt hij toch wel op annuleren.
Het voelt zo "verplicht" om dan meteen te moeten reageren, of ben ik de enige die dat zo voelt. |
|
||||
|
||||
![]() Ik stoor me d'r ook niet aan, en vind het eigenlijk wel fijn.
En met dingen verwijderen, zul je altijd zien, dat zodra ze weg zijn, heb je het eens nodig. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Misschien een idee om de annuleer knop te laten verdwijnen?
Dat als de ander de pb leest dat je automatisch een leesbevestiging krijgt.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Lekker laten zoals het is.
|
||||
|
||||
![]() Ik druk altijd op nee, als ik een reply krijg dan hoor ik vanzelf wel of hij hem gelezen heeft.
Het is meer een bevestiging naar de ander toe van dat je zijn of haar bericht gelezen hebt. Je hoeft niet op die knop te drukken als je dat niet wilt dan krijg die ander ook geen bericht. Het maakt mij niet uit, mag het zo wel laten.
|
||||
|
||||
![]() Vind het wel fijn en maak er gebruik van.
Krijg wel steeds het idee dat sommige mensen denken dat als ze op annuleren klikken, het bericht niet verzonden wordt. Misschien kan dat anders geformuleerd worden? Maar volgens is dit niet mogelijk omdat dit forum gehost wordt door vBadvanced CMPS (correct me if im wrong ![]()
|
||||
|
||||
![]() "Nee: Ik stoor mij daar niet zo aan eigenlijk" is wel een erg negatieve optie, er zijn ook genoeg leden die het erg nuttig vinden namelijk
|