![]() |
|
|||
|
|||
![]() slotje svp
Last edited by vento tdi : 31-01-2010 at 14:27. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Staat er super bij zo! |
|
|||
|
|||
![]() leuke jetta
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Trouwens het ding loopt echt goed, werd zojuist weer bevestigd door een maat van me die er een paar dagen mee gereden heeft.............
Zoek tevens nog wat onderdelen, wil de trekhaak wss verwijderen, dus een jetta bumper gevraagd zonder gaten............... En een votex midden console.........(kan ik de turbodrukmeter ook es kwijt) Last edited by vento tdi : 05-01-2010 at 20:22. |
|
||||
|
||||
![]() Hee dat is mijn oude set G60 staal
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nee hoor, heb ik nieuw gekocht gna gna
|
|
||||
|
||||
![]() zag vanmiddag 2 votex consoles langskomen in een verkoopthread
|
|||
|
|||
![]() maarre 150 euro is erg veel geld en zit nog op de reactie van de ander te wachten...
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb een vraagje over brandstofpomp ik zie hier de koudestart kabel boven over langs je gaskabel lopen zit deze daar ook bevestigd en is dit een RA of een SB moter ik ken namelijk alleen pompen waar deze kabel aan de achterzijde zit.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jan had ze van mij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() klopt gertjan en voor jouw waren ze van mischa tdi, en raad eens waar die ze van had gekocht?
Ik zeg toch , ik heb ze nieuw gekocht.....ghe ghe Enne jvh dit is de kabel van de cruise control.........die jij bedoeld. |
|
|||
|
|||
![]() Aha weer wat geleerd bedankt voor de info.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
![]() Hele nette jeta heb je!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanxs doe mijn best...
|
|
|||
|
|||
![]() is hij niet meer te koop?
|
|
|||
|
|||
![]() mwah geen haast meer, veel onzin reacties ed , als mijn mk1 af is (dat is bijna)dan verkopen of slopen wss.
Maar te koop is ie gewoon, maar niet meer actief op marktplaats oid. |
|
|||
|
|||
![]() als ie gesloopt wordt heb ik wel bellang bij een antaal dingetjes denk ik
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dat duurt sowieso nog ff als ie dan niet verkocht is