![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net gekocht...
Passat Variant VR6 (1991 of 1992) nog compleet in onderdelen tekoop. Alleen motor en aanbouwdelen blijven behouden. Laat maar weten wat je zoekt en evt. de prijs die het waard is (of wat je er voor wilt geven ![]() Prijs: Vanaf 1 euro ![]()
Last edited by Split52 : 08-12-2004 at 16:56. |
|
||||
|
||||
![]() hmm, wat wil hij voor de complete remmerij hebben?
|
|
||||
|
||||
![]() Tsja roep es wat Marc... Wat ik zei, geen idee van Waterprijzen eigenlijk behalve T3..
Je weet zelf wel of het een beetje normaal is.
|
||||
|
||||
![]() wel of geen abs?
trouwens, koplampen wil ik wel 50 euro voor geven.. |
|
||||
|
||||
![]() ABS zit er ook op ja
|
||||
|
||||
![]() hmm, is op zich wel interessant, maar denk eerlijk gezegd dat ik pas in januari geld heb voor de complete set dan...
|
|
||||
|
||||
![]() Oh en koplampen zijn verkocht trouwens!
|
||||
|
||||
![]() da's geen probleem marc doe maar een bod..
|
||||
|
||||
![]() 225 euro incl abs zooi en fusees?
|
|
||||
|
||||
![]() in hoeverre zit die ABS computer bij de motorcomputer op?
Als dit niets met elkaar te maken heeft mag je het spul voor 250 d'r zelf afslopen wat je nodig hebt..ben je zeker dat alles erbij is. En januari is zeker geen probleem, blok moet er ook nog uit namelijk!
|
||||
|
||||
![]() abs computer is gescheiden
is goed.. Zodra ik centen heb neem ikw el contact met je op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke!
|
||||
|
||||
![]() Ik koop de rest waarschijnlijk
Leuk voor op mijn dakrek ![]() Topic kan bijna dicht LOL |
|
||||
|
||||
![]() neenee, is nog ZAT over... ALLES moet weg!
|
||||
|
||||
![]() maak daar dan ff een lijstje met prijzen van
![]()
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 08-12-2004 at 17:37. |
|
||||
|
||||
![]() Ikke eerst ff neuzen Splitstra en de Gier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeg ik : weg met dat topic .. Nog maar een keer opzetten als je weet wat er overblijft ![]() |
|
||||
|
||||
![]() closed for now