![]() |
|
|||
|
|||
![]() Boven op de deur zit een rubber strip, ik had deze besteld maar deze was te kort, nu heb ik bij classicparts een langer rubber besteld. Maar dit is weer anders dan verwacht, dit rubber loopt boven langs en gaat ook nog naar beneden.
Nu heb ik voor de hoek een kunststof strip (deze had ik nog), wat is er nu origineel? Het gaat om een GTI uit 1983. Hoop dat bovenstaande te begrijpen is ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Naar mij weten zit er bij de GTI een rubber
Vanaf de hoek[B stijl] naar de voorkant[A stijl] tot dat die niet verder vast kan Moet gelijmd worden |
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn Golf 1 GTI zat het ook met die harde kunststof strip,die ging boven de hoek om (3-4cm?) en vanaf daar liep het rubber tot de voorkant.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Bij mij is het zoals jij beschrijft; Chris.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met kunststof strip dat is origineel voor modeljaar 1983 zo ver ik weet. heb ik ook en heb een 1983. de strip die doorloopt is voor de gewoone golf dus niet GTI. |