![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben opzoek naar een schroefset voor mijn audi. Ik weet alleen niet welk type of merk er onder mijn auto past. ik ben al wezen zoeken maar ik heb niet echt wat kunnen vinden wat er onder zou kunnen passen. als iemand het weet wat voor set ik eronder kan zetten en van welk merk en in wat voor prijscategorie het ligt zou dat zeer fijn zijn ![]() Gr. Martijn
|
|
|||
|
|||
![]() als ik me niet vergis is het fusee en de schokbreker een geheel, als dat zo is word het een duur verhaal.
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Klopt, zoek eens op t forum hier, staat genoeg over typ81/32b verlagen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja maar ik zoek gewoon een schroefset die onder mijn auto past.
ik weet niet of er van een ander model auto bijv. een golf 1 ik noem maar wat of ik dat ook gewoon onder mijn audi kan zetten. het is trouwens eentje uit 1985 het 'facelift' model. ik weet niet of die het zelfde onderstel heeft als een typ81. want er staan op internet ook heel veel schroefsets aangeboden voor de 80 b3 pas die ook onder mijn b2??
Last edited by Ronal_Driver : 15-01-2010 at 14:44. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn doel is gewoon de audi moet een stuk lager en had van mij pa begrepen dat die verlagingsveren van weitec niet zo goed zijn als een schroefset
Ik wil mijne ongeveer op dezelfde hoogte hebben als deze 80 ![]()
Last edited by Ronal_Driver : 15-01-2010 at 14:54. |
|
||||
|
||||
![]() http://www.volksforum.com/forum/sho...t=TYPE+VERLAGEN
hier onderandere
|
||||
|
||||
![]() Ten eerste heb je geen type 85, maar een type 81. Type 85 is Quattro.
Ten tweede is het niet mogelijk om een set van een andere auto te gebruiken, omdat de veerpoot 1 geheel vormt met het fuseestuk. dit heeft te maken met de pitmanarm welke aan de veerpoot bevestigd is (hooggelegen stuurhuis). Verder is het dus alleen mogelijk om je originele veerpoten op te sturen en deze om te laten bouwen door een merk als H&R, KW, etc. (reken op 1200 euro) Verder kun je zo laag gaan als ik met een 75/60 setje van FK welke onder mijn type 81 zit. Zie mijn topic voor hoe dat eruit ziet.
|
|||
|
|||
![]() supersport kan ze als ik me niet vergis jou poten vermaken voor 900....
|
||||
|
||||
![]() dat is mij iets te duur voor een verlagings set.
mijn complete auto heeft net 1200 euro gekost.. maar er is dus geen andere goedkopere manier om deze auto lager te krijgen??
|
|
||||
|
||||
![]() Er zijn ook vaste sets. Gewoon dempers voor vervangen door verlagingsdempers (zijn inserts in de poot) en veren er op. Achter kun je schroefpoten van een Golf 2 gebruiken naar het schijnt, moet je ze wel flink laag zetten maar t kan. Dit is natuurlijk niet zo goed als een complete set maar met een beetje zoekwerk kun je best wat delen vinden voo weinig...
|
||||
|
||||
![]() Zo'n ding verlagen is gewoon duur, helaas.
|
|
||||
|
||||
![]() Nou dan denk ik er nog even over na, Maar iedereen bedankt voor jullie moeite
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ow ja hoor... cement zakken en bakstenen doen doorgaans ook wonderen voor de looks... NIET voor het weggedrag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jaa kan ook werken,
![]() zit er nog veel verschil in qua comfort tijdens het rijden dat ik niet een te stugge ophanging krijg??
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zou sowieso een set nemen van veren en dempers. Is best comfortabel, ik ben iig prima te spreken over mijn set van KAW.
|
|
||||
|
||||
![]() Idd, combi met dempers is meestal wel lekkerder om mee te rijden. Mijn zwager had alleen -40mm veren onder zijn ibiza en dat dat rijd veel beroerder dan mijn budget fk schroefsetje of mijn vorige vaste -40 weitec set.
|
||||
|
||||
![]() En rond welke prijs moet ik denken voor zo'n set van veren en dempers van KAW
|
|
||||
|
||||
![]() Heb destijds via ebay.de uit duitsland een setje gehaald voor
mijn oude typ81 en was 200 piek incl. verzendkosten. Deze setjes kon je krijgen vanaf -40/40mm tot aan -90/70mm verlaging |
|
||||
|
||||
![]() Oke bedankt
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() setje airride kun je ook laag gaan Martijn