![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allen,
Ik ga de jetta Mk1 wat meer pit geven. Nu 60 pk, mag wel iets meer. Heb nu een setje vlakschuif carbs van een r6 op het oog. Ik zie daar alleen allemaal stekkers aanzitten. aangegeven met pijlen. Het gaat om vlakschuif carbs van een Yamaha YZF R6, Typ RJ05, met 86 KW Heb ik die stekkers per see nodig? of kan ik die ook weglaten. Gr, pim |
|
||||
|
||||
![]() dit zijn GEEN vlakschuifcarbs, maar Constant Vacuum carburateurs. Zit nogal wat verschil in.
Stekkers kan je allemaal weglaten, enige dat je aansluit is de benzinetoevoer. De rest is ontluchting/Ram-air of verwarming (koelwater).
|
||||
|
||||
![]() Dit zijn vlakschuivers: (Keihin FCR)
|
|
||||
|
||||
![]() je hebt die versie ook met injectie heb al foto s gezien die er hetzelfde uitzien als cv carbs maar dan met injectoren
en ik zie onder de carbs ook een benzinedrukpotje kan je eens een foto van de andere kant maken ? |
|
|||
|
|||
![]() Ahh, okee. Stond er wel bij op ebay.
effe verder zoeken dan maar. thanks iig, @sander_beer, foto is van internet dus ik kan zelf geen foto maken gr pim |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog effe zitten graven op het net. het gaat idd om een hybride carbs. Vacuumgestuurde injectie.
Effe verder zoeken naar wat moois. Gr, pim |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat is (nu nog) een heel mooi prijsje..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zijn als ik het even goed uit mijn hoofd heb gewone D-slide carbs ![]() Gewoon afgezien van het hybride systeem dan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt ik heb ook al op heel veel geboden. Maar der zit zo'n automatische prijsverhoger aan vast. Dus ik kan blijven bieden. Heb nu een ander mooi setje CV carbs in de peiling effe kijken wat die doen kwa prijs. Gr, Pim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heeft iemand gewoon een maximum bod van X euro ingesteld, dus als je daaronder biedt, treed automatisch zijn bod er overheen tot zijn maximum ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja, precies.
Maarja de voordelen van vlakschuif vindt ik geen €300,- waard. Heb nu een zeer gezond setje CV's op het oog. De prijs is nu nog mooi. Tenzij iemand mijn maximum bod overschrijdt. Gr, Pim |
|
||||
|
||||
![]() honda fireblade carbs dan? heb ik nog wel geschikt setje voor je liggen...
voorbeeldje: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als het 36 of 38mm carbs zijn kan je een 1.3 daar prima op laten draaien.
Ik heb de foto van de eerste set nog eens bekeken, maar dat zijn idd. Mikuni throttlebodies van een Yamaha R6 met injectie. CV throttlebodies, had ik nog niet eerder gezien ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als die carbs verders goed zijn heb ik wel intresse. Ik zit ook op rdm. Dus dat komt wel goed. PM me maar een prijs. En je woont omme nabij schiedam toch. Ik zag je wel eens rijden als ik op weg naar me ex was. Kom zelf uit maasland. Gr, Pim Last edited by SjefG40 : 22-01-2010 at 17:47. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik had er zelfs nog nooit van gehoord. Beetje vage manier ook om dat op te lossen. Gr, pim |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ff beetje offtopic maar zijn dit dan eigenlijk niet hele handige gevalletjes voor een NZ motor??? behoud je je injectie maar dan met 4 gaskleppen... of ben ik nou ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik denk niet dat dat werkt. aangezien je de kabelboom van je nz moet aansluiten op de kabelboom van die boddies. Het gaat hier om een vacuum gestuurde inspuiting. Is volgens mij wat anders dan inspuiting met behulp van lamda sonde of luchtmassameter.
|
|
|||
|
|||
![]() vraag me dan toch af hoe het werkt...
|
|
|||
|
|||
![]() Hier nog een. Ik denk met een positiesensor ofzo.
|