![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() verplaatst naar auto's gevraagd
|
|||
|
|||
![]() merci, ik vond dat juist sub forum niet...
|
|
||||
|
||||
![]() Op VWF staat er een te koop, een witte uit '83. Ziet er best netjes uit. 2.000euro vraagprijs.
|
||||
|
||||
![]() He Damien,
Zoiets als deze dan ??? Is dat iets ??? http://www.marktplaats.nl/markt/aut...%3D210%26js%3D1 Grtz............... LRR
|
|||
|
|||
![]() @dubstremevr6 : wat is vwf?
@little red rooster : idd mooi, maar ik zie op tegen het invoeren en zo, eerst nog ff hier in Belgie kijken, wie weet als het hier niet lukt...toch bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk, daar word ik dan hebberig van! ![]()
|
|||
|
|||
![]() En anders ik wel!
Hopen dat de nieuwe eigenaar hem net zo origineel houdt..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is dattie zover weg staat. Echt helemaal origineel! Als ik op de foto's af ga!
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() dit nog es ff in de kijker zetten...
![]() waar zit dat ene gtike dat wacht op een toegewijde fan die em helemaal in originele condite wil brengen... ![]() Damien |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een GTI te koop staan die tot nu toe helemaal origineel is, je moet hem wel zelf even een kleurtje geven en terug in elkaar zetten. ( alle orignele onderdelen zitten erbij)
|
|
|||
|
|||
![]() bumpke : heb je daar foto's van, en van waar ben je ?
greetz |
|
||||
|
||||
![]() mijne staat te koop.... advertentie staat hier op volksforum...
|